۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۰۳۲۷
آیت الله علما:

مردم و مسؤولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی دست به دست هم دهند

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: همه مردم و مسؤولان باید دست به دست هم داده و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و ریشه کن ساختن مشکلات استان باشند زیرا تداوم این مشکلات زمینه نفوذ فکری و فرهنگی برای دشمنان را فراهم می کند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با حضور در نشست با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی بوده و ماه زیبایی ها و کسب بصیرت معنوی است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد تصریح کرد: تمام گام های برداشته شده برای پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت در راه تحقق کلمه لا اله الا الله بوده است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مقبولیت گسترده انقلاب و امام راحل به واسطه تفکر اسلامی بوده و این اسلام موجب مقبولیت بی نظیر رهبری سیاسی همچون امام خمینی (ره) در میان خیل گسترده مردم شد.

 

امام جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات اشتغال و ازدواج در استان کرمانشاه بیان داشت: پذیرفتن مسؤولیت، باری سنگین بر دوش انسان نهاده و مسؤولان باید مجدانه پیگیر رفع مشکلات مردم و به خصوص نسل جوان باشند زیرا در آینده باید در قبال وظایف خویش در محضر خداوند متعال پاسخگو باشند.

 

آیت الله علما تأکید کرد: همه مردم و مسؤولان باید دست به دست هم داده و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و ریشه کن ساختن مشکلات استان باشند زیرا تداوم این مشکلات زمینه نفوذ فکری و فرهنگی برای دشمنان را فراهم می کند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: باید از ظرفیت های استان به بهترین نحو استفاده شود و تلاش های مسؤولان باید برای مردم قابل لمس و محسوس باشد، پیش از این تلاش هایی صورت گرفته اما متأسفانه کافی نبوده و همچنان مشکلات بسیاری در زندگی اقشار مختلف مردم در استان دیده می شود.

 

وی افزود: باید مرتفع ساختن مشکلات اشتغال و ازدواج نسل جوان در اولویت قرار گیرد زیرا بیکاری و عدم فراهم شدن شرایط ازدواج یکی از زمینه های نفوذ دشمنان بوده و نباید اجازه داد نسل جوان مورد هجوم فرهنگ غلط و منحط غرب قرار گیرند.

 

آیت الله علما در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب همچون امام راحل بارها بر مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند زیرا تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق حضور همه مردم و اقدام مناسب صورت می گیرد لذا باید پیرو و مطیع بیانات رهبر معظم انقلاب بود./857/پ202/ج1

ارسال نظرات