۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۰۳۹۲
نماینده مردم آمل در مجلس:

تحقق رهنمودهای رهبری راهگشای اهداف نظام اسلامی است

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشای اهداف نظام اسلامی بوده است که باید این راه را به نحو شایسته ای ادامه دهیم.
یوسفیان

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل اظهارداشت: در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال ملكوتی بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی قرار داریم که امام راحل مجاهدت ها و تلاش های ارزشمندی را برای انقلاب اسلامی صورت دادند.

 وی با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد تصریح کرد: این روز یادآور جاری شدن خون پاک مردم عزیزی است که به رهبری امام خمینی(ره) نشان دادند در مسير احيای اسلام ناب گوش به فرمان ولی فقيه زمان خود هستند.

 یوسفیان ملا ادامه داد: در سالروز این قیام بزرگ همچنان به سوگ نشسته ایم و بار ديگر با آرمان‌های معمارکبیرانقلاب(ره) تجديد ميثاق كرده و در مسير حفظ ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ثابت قدم خواهیم ماند.

 نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد که باید در این عرصه کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشای اهداف نظام اسلامی بوده است که باید این راه را به نحو شایسته ای ادامه دهیم.

یوسفیان ملا افزود: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه  در شکوفایی و تعالی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف امام راحل نقش بسزایی دارد که باید در این عرصه بيش از گذشته اهتمام داشته باشیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان تصریح کرد: ضرورت دارد در مسیر آرمان های امام خمینی(ره) کوشا بوده و در این مسیر ارزنده و متعالی به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است گام برداریم.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) با تلاش ها و مجاهدت های ارزنده خود زمینه تحقق انقلاب اسلامی را فراهم کردند که باید در راستای بهره گیری از آرمان های والای ایشان کوشا باشیم.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: امروز رهبری نظام اسلامی در دست حکیم و فرزانه گرانقدر است که بهره گیری از منویات ارزشمند این بزرگوار در اعتلای نظام اسلامی مهم و اساسی است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که باید در مسیر تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب کوشا بوده و عزم شایسته ای در این راستا داشته باشیم.

وی با بیان این که عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش های امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجاهدت های شهدای والامقام انقلاب اسلامی است، گفت: ضرورت دارد در راه اعتلای ارزش های نظام اسلامی از همه فرصت ها استفاده کنیم./1314/302/ب

ارسال نظرات