۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۳۰۴۲۲
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به میدان می آید

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این که مؤتلفه در ریاست جمهوری 96 به میدان می آید، گفت: فتح الفتوحی که آقایان می گویند چنین چیزی اصلا اتفاق نیفتاده است.
محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی شامگاه امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که افراد شایسته از استان های گوناگون ولو این که در حزب مؤتلفه نباشند شناسایی می شوند، گفت: این استعلام انجام شده و در بانک اطلاعات داریم که اگر از ما بپرسند که ما در فلان شهر می خواهیم فرماندار و استاندار بگذاریم آیا کسی را دارید، ما از بانک اطلاعات این مسأله را استعلام می کنیم.

 

وی افزود: در حال حاضر در مرکز 31 استان کشور و 200 شهرستان دفتر رسمی داریم، نشریه هفتگی منتشر می کنیم، شورای مرکزی هر هفته جلسه برگزار می کند و چگونگی ارتباط با گروه های گوناگون اجتماعی، صنفی، دانشگاهی، بانوان و جوانان را در دستور کار داشته و دارد؛ تشکیلات حزب مؤتلفه ادامه دهنده راه شهدای 26 خرداد سال 44 است.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این که ما در هیچ موضوعی از مسائل کشور نیست که هر هفته در موضع گیری صریح حرف خود را نزنیم، اظهار داشت: هر هفته پس از جلسه شورای مرکزی موضع خود را بلا استثنا به همه رسانه ها می دهیم.

 

وی ادامه داد: ما مواضع خود را بیان می کنیم اما تلویزیون پخش نمی کند اما نظرات خود را در سایت های گوناگون و نشریه به جامعه منعکس می کنیم، نظر مراجع محترم است اما هرچه می گوییم رادیو و تلویزیون پخش نمی کند.

 

حبیبی با بیان این که مؤتلفه در ریاست جمهوری 96 به میدان می آید، ابراز داشت: فتح الفتوحی که آقایان می گویند چنین چیزی اصلا اتفاق نیفتاده است، در طول یک سال اخیر در زمینه برجام بیش از 30 بار موضع گیری کردیم.

 

وی عنوان کرد: رادیو و تلویزیون با دستور مراجع باید سخنگوی مردم باشند، گاهی در سازمان صداوسیما اسم بردن از مؤتلفه جزو ممنوعات است؛ حزب مؤتلفه واحد امر به معروف و نهی از منکر نیز دارد که در کل کشور فعال است./1323/پ202/ج

ارسال نظرات