۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۵۰۸
امام جمعه موقت بندرعباس:

مسؤولان در جهت تحقق عدالت و کاهش فاصله طبقاتی تلاش کنند

خطیب نماز جمعه بندرعباس بر تلاش و همت مسؤولان در راستای تحقق عدالت و کاهش فاصله طبقاتی تاکیدکرد و گفت: امام خمینی(ره) در همه حال، رسیدگی به حال محرومان را مدنظر داشتند و به این مهم می پرداختند.
حجت الاسلام فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد امام جمعه موقت بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، وجود و شخصیت امام خمینی را مجسم‌ترین الگوی انقلاب اسلامی دانست و گفت: یاد و خاطره و کلام دلنشین امام راحل همیشه در اذهان بیدار ملت ایران باقی می ماند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: امروز همه مردم دنیا دیدند که ملت ایران با چه شور و حرارت زایدالوصفی یاد و خاطره امام را گرامی می‌دارند.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی (ره) بهترین گزینه از سوی خبرگان ملت برای مسؤولیت رهبری انتخاب شدند و شجاعت، هوشیاری، مردمی بودن، بی‌توجهی به دنیا و ایمان واقعی 5 خصوصیت بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسؤولیت خطیر است که در وجود امام خمینی (ره) نیز به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی وجود داشت.

حجت الاسلام فروزان‌نژاد تاکید کرد: 5 شاخصی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی امروزشان در حرم مطهر امام راحل تبیین فرمودند باید در برابر ما به عنوان یک هدف اساسی برای تداوم انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: پای‌بندی به مبانی انقلاب اسلامی، تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب، حساسیت در برابر دشمن و تکلیف‌گرایی در برابر مسائل سیاسی کشور از جمله تاکیدات ویژه ایشان برای حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی بود که باید مردم و مسؤولان به آن توجه جدی داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس یاد و خاطره همه شهدای 15 خرداد را نیز گرامی‌داشت و گفت: 15 خرداد سرآغاز نهضت اسلامی ملت ایران بود که با رهبری داعیانه امام خمینی به پیروزی رسید و اکنون میراثی در دستان ماست و باید از آن صیانت کنیم.

حجت الاسلام فروزان‌نژاد همچنین ضمن گرامیداشت روز 16 خرداد روز جهانی محیط زیست و روز 18 خرداد روز صنایع دستی ابرازداشت: صنایع دستی بخشی از هویت هر منطقه است و باید از ان با روش‌های هنرمندانه حمایت کرد./851/203/ب

ارسال نظرات