۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۳۰۵۷۹
آیت الله سلیمانی:

خالی کردن نظام از قدرت های اصیل مصداق تهاجم فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی خالی کردن نظام از قدرت های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: بایکوت کردن، تخریب کردن، وجاهت افراد را در هم شکستن و عناصر ذی نفوذ نظام را از نفوذ انداختن جزو این موارد است.
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان روی سه محور فرمایشاتی داشتند، گفت: ایشان درباره اهمیت مجلس خبرگان، مسیر خبرگان و وظایف عمومی در این برهه از زمان بیاناتی را فرمودند.

 

وی افزود: در زمینه بخش سوم رهبر معظم انقلاب فرمودند وظیفه تقویت نظام است و هر زمانی که نظام قوی باشد حتی دنیای استکبار به ما امتیاز می دهد اما اگر نظام ضعیف باشد حتی دولت های بی عرضه و ضعیف نیز از ما امتیاز می گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که رهبر انقلاب اشاره فرمودند که چه مسائلی سبب قوت و ضعف نظام می شود، اظهار داشت: ایشان فرمودند که دشمن دو تهاجم سخت افزاری و نرم افزاری دارد که در بعد سخت مسأله جنگ و در بعد نرم نیز دشمن تهاجم فرهنگی را دنبال می کند.

 

وی ادامه داد: یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی خالی کردن نظام از قدرت های اصیل انقلاب اسلامی است؛ بایکوت کردن، تخریب کردن، وجاهت افراد را در هم شکستن و عناصر ذی نفوذ نظام را از نفوذ انداختن جزو اشارات حضرت آقا بود.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به برنامه های خبرگان برای انقلابی ماندن ابراز داشت: در آخرین دیدار اعضای خبرگان دوره چهارم که اواخر سال گذشته بود رهبر انقلاب چند نکته را یادآوری کردند و فرمودند وظیفه مجلس خبرگان این است که انقلابی بماند، انقلابی بیندیشد و انقلابی عمل کند.

 

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در تکمیل فرمایشات گذشته خود در دیدار با خبرگان پنجم فرمودند که اگر ما مجلس خبرگان را بخواهیم انقلابی بدانیم، عناصر و عوامل انقلابی بودن این است که اهل تقوا، بصیرت، درک سیاست باشند، مواضع دشمن و شیوه مقابله با آن را شناخته و از خطرات دشمن آگاهی داشته باشند و در انجام وظیفه نیز از ملامت دیگران نیز نهراسند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات