۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۰۶۵۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

گروه‌های تکفیری آخرین تیر و ترکش اسرائیل است

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروزه اسرائیل و آمریکا از آمدن امام زمان(عج) می‌ترسند و با ایجاد گروه‌های تکفیری که آخرین تیر و ترکش آنان است؛ می‌خواهند با بیداری اسلامی بجنگند.
طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید مزاری که در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر زاهدان برگزار شد، گفت: خداوند یک سرمایه‌ عظیمی به نام عمر به ما داده است که ما باید آن را مصرف کنیم.

 

وی ادامه داد: هر کدام از انسان‌ها یک عمر مشخصی دارند و  عمر ما در نفس‌ها تقسیم شده است، نفس‌هایی که هر آدم حق دارد در این دنیا بکشد، عدد آن مشخص شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: نفس‌های ما دو خریدار دارد؛ یکی  دنیا و دیگری خداوند است، خداوند نفس‌های ما را می‌خرد ولی بجای آن بهشت را به ما می‌دهد، بهشتی که هر روز آن 50 هزار سال است.

 

وی خاطرنشان کرد: فرق مرده با زنده در این است که زنده می‌تواند اثر بدهد، ولی مرده نمی‌تواند اثر بدهد، چون ابزار اثر دادن جسم ما است که از روح گرفته می‌شود.

 

وی ابراز داشت: تا زمانی که بدن در اختیار ما است نامه اعمال ما باز است، فرد وقتی شهید می‌شود ما ابزاری نداریم که او را درک کنیم ولی او ابزاری دارد که ما درک کند.

 

استاد حوزه یادآور شد: امام زمان(عج) ما یک فرقی با بقیه امام‌ها دارد و آن این است که ما با امام زمان(عج) زندگی می‌کنیم، امروزه اسرائیل و امریکا از آمدن امام زمان(عج) می‌ترسند، اسرائیل آخرین چیزهایی که داشت به عنوان تکفیری آورد.

 

وی ادامه داد: امروزه به برکت خون شهدا جهان اهل سنت بیدار شدند، پشت سر تکفیری‌ها در سوریه اسرائیلی‌ها هستند و در رو به روی آن‌ها مسلمانان هستند.

 

وی در پایان تأکید کرد: انقلاب یعنی برائت از دشمن امام زمان(عج)، دشمن امام زمان(عج) یعنی اسرائیل، آمریکا و جهان کفر و برائت از این‌ها انقلاب است./831/202/ب2

ارسال نظرات