۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۳۰۶۹۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش

نابودی داعش نزدیک است

امیر پوردستان با بیان این‌که گروه‌های تروریستی، زاییده تفکر اسلام‌ستیزی هستند، گفت: با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ نابودی داعش نزدیک است.
امير پوردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست پادگان جدید تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش در تبریز اظهار داشت: مقابله با گروهک‌های تروریستی همواره یکی از سیاست‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بوده است.


وی با بیان این‌که راهبرد جمهوری اسلامی، انهدام داعش و سایر گروهک‌های تروریستی در آن سوی مرزهاست، خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی مانند داعش، زاییده تفکر اسلام‌ستیزی هستند که با حمایت استکبار جهانی و آمریکا راه فتنه‌انگیزی را در پیش گرفته‌اند.


امیر پوردستان با تأکید بر این‌که گروهک‌های تروریستی در منطقه با هدف ضربه به نظام اسلامی ایران راه‌اندازی و حمایت می شوند، تصریح کرد: هرگونه تحرک دشمنان نظام علیه تمامیت ارضی کشور در آن سوی مرزها به صورت لحظه‌ای رصد می شود، به فضل الهی با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی؛ نابودی داعش نزدیک است.


وی با بیان این که هدف آمریکا از حمله به عراق، ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، گفت: حضور رهبری هوشیار و آگاه، نیروهای مسلح آماده و مردمی پشتیبان و همراه، آمریکا را از فکر حمله نظامی به ایران منصرف کرد و آنها امروز راهبرد جدید خود را که مذهب علیه مذهب است، انتخاب کرده‌اند.


امیر پوردستان با بیان این که استکبار جهانی علاقمند است جمهوری اسلامی را درگیر این پروژه کند، افزود: در چنین شرایطی ما وقت برای از دست دادن نداریم و هر کس در هر سنگری که هست باید تمام توان و انرژی خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن به کار گیرد.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که دشمنان به دنبال غافلگیری نیروهای مسلح ایران بوده و هستند، گفت: اصلی‌ترین وظیفه نیروهای مسلح، حفظ وحدت، پرهیز از بخشی‌نگری و تبعیت محض از فرماندهی کل قواست، در همه حوزه‌ها تهدیدات احتمالی دشمنان را رصد کرده و متناسب با آن ظرفیت‌های دفاعی ایجاد کرده ایم.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، در سخنانی از آمادگی این استان برای استقرار یگان‌های مختلف نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: برای تکمیل این پادگان و استقرار یگان‌های ارتش در آن و همچنین سایر طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در کنار ارتش قهرمان هستیم.


جبارزاده با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی جزو امن‌ترین استان‌های کشور شناخته شده است، سنگرهای تامین امنیت محل عبادت سربازان است، خدمتی که نیروهای مسلح به اسلام و قرآن می‌کنند ارزشی بالاتر از حد تصور دارد، امروز همه افتخار می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمانده نیروهای مسلح هستند.


گفتنی است، پادگان جدید تیپ 121 تکاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که به نام شهید رحمان فروزنده مزین شده است، در زمینی به وسعت 71 هکتار در خارج از شهر تبریز ایجاد می‌شود و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. فاز اول این پادگان شامل 8 هزار و 23 متر مربع ساختمان و میدان صبحگاه است./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات