۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۳۰۷۲۷
مسؤول امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد؛

حضور ۴۰۰ شرکت کننده در سی و نهمین مرحله شهرستانی آزمون معارف قرآن کریم

مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری همزمان سی و نهمین مرحله شهرستانی آزمون معارف قرآن کریم در کشور گفت: در استان خوزستان 400 سرکت کننده در این مرحله حضور یافتند.
قرآن کریم

ناصر دغاغله، مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در آغاز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری در سطح استان، ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در حرم علی بن مهزیار اهوازی برای این ماه مبارک اشاره کرد.

 

 مسؤول امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: سی و نهمین مرحله شهرستانی آزمون معارف قرآن کریم همزمان با سراسر کشور هفتم خردادماه سال جاری در سطح استان خوزستان برگزار شد.

 

دغاغله با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی آزمون کتبی با حضور 400 برادر و خواهر از سراسر استان برگزار شد، افزود: سی و نهمین مرحله شهرستانی آزمون معارف قرآن کریم، با محوریت سوره مبارکه یونس و براساس تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی سی و نهمین دوره آزمون معارف قرآن کریم با اعلام نتایج مرحله شهرستانی پس از عید فطر برگزار می شود، اظهار داشت: برگه های آزمون این دوره کماکان در حال ارسال از شهرستان به مرکز استان هستند که نتایج دوره شهرستانی پس از تصحیح برگه های آزمون به صورت متمرکز اعلام می شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به عدم محدودیت برای شرکت در آزمون مرحله استانی سی و نهمین دوره آزمون معارف قرآن کریم، اظهار داشت: منابع امتحانی مرحله استانی سوره های مبارکه یونس و رعد منابع امتحانی هستند.

 

گفتنی است، سی و نهمین مرحله شهرستانی آزمون معارف قرآن کریم جمعه هفتم خردادماه همزمان با سراسر كشور در ۱۵ شهر استان خوزستان و در اهواز به میزبانی حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد./9456/303/ب2

ارسال نظرات