۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۰۷۸۳

برنامه‌های مصلی قدس در ماه مبارک رمضان تشریح شد

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم برنامه‌های مصلی قدس این شهر مقدس را در روزهای ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
حجت الاسلام ولدان

حجت الاسلام محمد باقر ولدان مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تعطیلی هشت ساله مصلی قدس قم به علت مقاوم سازی گفت: امسال در 20 فروردین ماه این مصلی بازگشایی شد و طبق برنامه سال‌های گذشته نماز ظهر و عصر در روزهای ماه مبارک رمضان همراه با سخنرانی در این مصلی برگزار می‌شود.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم ادامه داد: امسال برنامه «خانه‌ای در بهشت» که به مسائل خانواده مانند تربیت فرزند و همسرداری می‌پردازد از ساعت 11 در مصلی قدس برپاست.

 

حجت الاسلام ولدان توضیح داد: سخنران برنامه «خانه‌ای در بهشت» در دهه اول ماه مبارک رمضان حجت الاسلام صدوق و در دو دهه پایانی حجت الاسلام تراشیون هستند که این برنامه را ویژه بانوان اجرا می‌کنند.

 

وی افزود: «گفتمان انقلاب اسلامی» که وظایف انقلابی‌گری مد نظر رهبر معظم انقلاب را که شاخصه‌های آن را در سخنرانی چهارده خرداد ایراد فرمودند همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور عموم مردم و با سخنرانی حجت الاسلام صدوق برگزار می‌شود.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم ابراز داشت: برنامه‌های جانبی مانند مسابقات فرهنگی و نمایشگاه کتاب برنامه‌های جانبی است که در مصلی قدس برپاست.

 

حجت الاسلام ولدان گفت: درهای این مصلی همه روزه از ساعت 10:30 به روی مردم باز است و تا بعد از مراسم سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

 

وی از برگزاری پنج شب مراسم احیا در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: سه شب احیا و دو شب میانی آن شب‌هایی است که مصلی قدس میهمان شب زنده داران در این ماه مبارک است./836/ت302/ی

ارسال نظرات