۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۳۰۸۵۷
امام جمعه زابل:

تحریف و ترور شخصیت‌ها، حربه استکبار برای ارزش‌زدایی از جامعه است

امام جمعه شهرستان زابل گفت: دنیای استکبار سعی دارد شخصیت‌های بزرگ انقلابی را تحریف و ترور شخصیت کند تا امت اسلامی نسبت به بزرگان خود بدبین شده و از جامعه ارزش‌زدایی صورت گیرد.
حجت الاسلام کیخا، امام جمعه زابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل امروز در یادواره شهید حمیدرضا حسابی(شهید شاخص بسیج مهندسین سیستان)، گفت: انقلاب اسلامی ایران، لبیک به ندای حسینی « هل من ناصر ینصرنی» بود که بساط نظام طاغوتی را برچید و شعار عدالت و برابری سر داد.

 

امام جمعه زابل بیان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به پیروی از شهدای کربلا، با شوری حسینی به فرمان رهبرشان لبیک گفتند و با ایثار جانشان، به مرتبه و مقام بالای متقین دست پیدا کردند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگ بسیاری دارد، از جمله بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره)، شهید بهشتی، شهید رجایی و دیگر بزرگانی که هر کدام می‌توانند الگویی شایسته برای مسؤولین و مردم باشند؛ این شخصیت‌ها با انقلاب گره خورده‌اند و نمی‌توان بدون شناخت آنان، انقلاب اسلامی را کامل بشناسیم.

 

حجت‌الاسلام کیخا اظهار کرد: یکی از حربه‌هایی که دنیای استکبار برای جلوگیری از مطرح شدن این چهره‌های بزرگ به‌ کار می‌گیرد، تحریف و ترور شخصیت است و می‌بینیم که در رسانه‌ها و فضای مجازی در حال تبلیغات منفی علیه این بزرگان هستند.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به عنوان یک الگو برای خیلی از انسان‌های آزاده در جهان مطرح است و این امر سبب شده تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، شخصیت این رهبر عالی‌قدر را به طریقی دیگر در جهان معرفی کنند.

 

امام جمعه زابل عنوان کرد: مستکبران می‌خواهند دوباره ملت ایران را همچون زمان طاغوت غارت کرده و ما را زیر چکمه‌ آمریکایی‌ها ببرند؛ از این رو وظیفه ما هوشیاری و اطاعت از ولایت فقیه است تا نگذاریم دشمن به بهانه‌های مختلف، راه نفوذ به ایران اسلامی را پیدا کند./831/202/ب2

ارسال نظرات