۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۳۰۸۶۹
آيت الله نمازي:

انحراف از قرآن مهم ترين دليل ذلت امروز مسلمانان است

نماينده ولي فقيه دركاشان انحراف مسلمانان از قرآن را مهم ترين دليل ذلت امروز مسلمانان دانست و گفت: ذلتي كه امروز از سوی دشمنان اسلام به مردم كشورهاي اسلامي تحميل شده است تنها به دليل بي توجهي به قرآن و انحراف از آن است.
آيت الله عبدالنبي نمازي جلسه ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي پيش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان كاشان با تبريك حلول ماه پرفيض و بركت رمضان، يكي از مزاياي اين ماه را نزول قرآن دانست و افزود: يكي ديگر از فضائل ماه رمضان اين است كه حكمت الهي بر اين تعلق گرفته است كه تعيين سرنوشت عباد در نظام تكوين در ليالي قدر و در دل ماه مبارك رمضان قرار داده است.

 

وي با اشاره به اينكه كسي به غير از ائمه معصومين(ع) علم تفصيلي به فضائل كامل ماه رمضان ندارد، گفت: رمضان ماهي است كه خواب و نفس كشيدن آن نيز عبادت است و ماه رحمت است و خداوند هر شب و روز آن را معادل تمامي ماه هاي سال قرار داده است.

 

به گفته وي قرآن براي هدايت عام و تام و همه بشريت، مسلمان و غيرمسلمان نازل شده است و راه هاي هدايت در قرآن بيان شده است، چرا كه قرآن روشنگر و براي رفع جهل و ابهام نازل شده است، از اين رو قرآن كتاب بينات است و راه هاي حق و باطل را روشن مي كند.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان در ادامه از قرآن به عنوان سرمايه عظيم ناشناخته الهي نام برد كه در اختيار امت اسلامي قرارگرفته است، اما قرآن  همچنان بين مسلمانان مهجور واقع شده است.

 

به گفته وي، چنانچه امت اسلامي از ابتدا براساس وحي و كتاب عمل مي كردند امروز يك ميليارد و 700 ميليون مسلمان در سراسر جهان اسير 2 ميليون صهيونيست نبودند.

 

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه امروز نيز تمام برنامه ريزي هاي صهيونيست ها براي شكست انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران است، يادآور شد: امروز تمامي ايدئولوگ هاي صهيونيست طرح چند مرحله اي اضمحلال جمهوري اسلامي ايران را تهيه كرده اند.

 

وي از طرح برجام به عنوان طرح اول چند مرحله اي اضمحلال جمهوري اسلامي ايران از سوی صهيونيست ها نام برد و افزود: طرح دوم آنها موشك هاي بالستيك جمهوري اسلامي است و طرح هاي سوم و چهارمي هم دارند كه قرار است طي 24 سال آینده اجرا كنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه در جنگ 6 روزه اعراب و اسرائيل در سال 1967 چهار كشور مقتدر عربي مصر، عراق، اردن و سوريه در حمله به اسرائيل شكست خوردند، گفت: متأسفانه امروز برخلاف گذشته، تمامي رؤساي كشورهاي اسلامي در برابر صهيونيست ها تسليم شدند.

 

وي طرح صلح كمپ ديويد بين اسرائيل و مصر، طرح دوستي كشور هاي عربي با اسرائيل و در اختيار گذاشتن جزاير مصر به اسرائيل را از جمله توطئه هاي اسرائيل و صهيونيست ها بر عليه مسلمان اعلام كرد و گفت: سران عرب در سال 1967 از جمله جمال عبدالناصر كه در خط مقدم مبارزه با اسرائيل قرار داشتند درصدي از غيرت عربي در وجودشان بود اما سران عرب بعد از جمال عبدالناصر همه تسليم صهيونيست ها شدند.

 

به گفته وي، امروز ظرفيت هاي اقتصادي، سياسي و نظامي كشورهاي عربي در راستاي اهداف صهيونيست ها هزينه مي شود و با پول مسلمانان، مسلمانان را در كشورهاي سوريه، عراق، افغانستان، مصر و ديگر كشورهاي اسلامي را قتل عام مي‌كنند.

 

آيت الله نمازي انحراف مسلمانان از قرآن را مهم ترين دليل ذلت امروز مسلمانان دانست و افزود: ذلتي كه امروز از سوی دشمنان اسلام به مردم كشورهاي اسلامي تحميل شده است، تنها به دليل بي توجهي مسلمانان به قرآن و انحراف از قرآن است.

 

نماينده ولي فقيه در كاشان با مبهم خواندن و پيچيده دانستن شرايط آينده جهان اسلام، تصريح كرد: اگر رهبر معظم انقلاب به عنوان ديده بان انقلاب در فرمايشات كاملا كارشناسي شده خود طي دو ساله اخير بر آماده باش همگاني تأكيد دارد، تنها آماده باش نظامي نيست، بلكه آمادگي در همه حوزه ها و پرهيز از اختلافات سياسي گروه هاي سياسي است.

 

آيت الله نمازي اختلافات سياسي را براي كشور سم دانست و تصريح كرد: به جاي برنامه ريزي براي مقابله با شگردها و توطئه هاي صهيونيست، برنامه ريزي هاي ما براي مقابله با يكديگر و تصاحب صندلي و پست و مقام است./1307/202/ب2

ارسال نظرات