۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۳۰۹۵۷
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اعزام یک هزار و ۲۲۰ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در راستای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان یک هزار و 220 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: در راستای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان یک هزار و 220 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: مبلغان دینی مذکور از حوزه های علمیه تهران، اصفهان، قم، مشهد و اراک، اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به مناطق شهری و روستایی استان مرکزی اعزام شدند.

 

تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام

حجت الاسلام قربانپور خاطرنشان کرد: یک هزار و 220 مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام می شوند؛ 220 نفر از این مبلغان زن و بقیه مرد هستند.

 

وی در رابطه محورهای سخنرانی های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان، گفت: تشریح و تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، ترویج و گسترش اخلاق اسلامی و سبک زندگی متعالی و آگاه سازی مردم از حوادث و شرایط منطقه از مهم ترین محورهای سخنرانی های مبلغان دینی اعزامی در ماه مبارک رمضان است.

 

تلاش در مسیر تدبر آیات قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای پرداختن به محافل انس با قرآن کریم دانست و خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان باید به خوبی از قرآن کریم بهره مند شویم.

 

حجت الاسلام قربانپور اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان باید تلاش کنیم تا با تدبر در آیات قرآنی و بهره‌مندی هر چه بیشتر از فضایل این ماه و مفاهیم ناب اسلامی و قرآنی به تعالی روحی و معنوی برسیم.

 

فضائل معنوی و معرفتی ماه رمضان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه آخرین روزهای ماه شعبان بهترین زمان برای آمادگی جهت حضور در ضیافت الهی است، گفت: فضائل معنوی و معرفتی ماه رمضان باید با آمادگی روحی و روانی همراه باشد.

 

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به اینکه در 10 روز آخر ماه شعبان 2 هزار 212 مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی برای ماه مبارک رمضان غبار روبی شده اند، اظهار داشت: در تمامی این مساجد نماز جماعت اقامه و محافل انس با قرآن کریم نیز برگزار می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: 21 ماه مبارک رمضان نیز دسته ها و هیأت های مذهبی آیین عزاداری مولای متقیان را برگزار می کنند./842/302/ب2

ارسال نظرات