۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۰۹۷۷
امام جمعه هویزه:

ولنگاری فرهنگی برای نظام اسلامی زیان بارتر از شبیخون فرهنگی است

امام جمعه هویزه ولنگاری فرهنگی را همان بی تفاوتی به مسائل فرهنگی برشمرد که برای نظام اسلامی زیان بارتر از شبیخون فرهنگی است.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهتمام رهبر معظم انقلاب به مقوله فرهنگ و تبیین شبیخون و تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: ایشان در دیدار اخیر خود مقوله فرهنگ را از محورهای فعالیت مجلس دهم بیان کردند.

 

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه بی تفاوتی به مسائل فرهنگی و نادیده گرفتن اهمیت آنها را ایجاد کننده چالش در مسائل مختلف کشور همچون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: مسؤولان نظام اسلامی در دولت و مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها مباحث فرهنگی را به صورت ویژه پیگیری و عملیاتی کنند.

 

حجت الاسلام نیسی با بیان اینکه شعارگویی و آمار دادن حلّال مسائل فرهنگی کشور نیست، اظهار داشت: واقع نگری در پیگیری ویژه مسائل فرهنگی بسیاری ضروری است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دست کشیدن از فرهنگ خودی و پذیرش و عمل به فرهنگ بیگانه نوعی خودباختگی فرهنگی است، تصریح کرد: ولنگاری فرهنگی بی تفاوتی به مسائل فرهنگی که ضرر و زیان برای نظام اسلامی چه بسا بیشتر از خودباختگی و شبیخون فرهنگی است./9456/303/ب2

ارسال نظرات