۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۳۱۰۲۷

مهر و ماه شانزدهم با یاد امام راحل و انقلاب اسلامی

شانزدهمین محفل مهر و ماه با حضور شاعران جوان استان قم و حمید رضا حامدی شاعر موفق شعر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد.
مهر و ماه

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه سال‌روز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد شانزدهمین محفل مهر ماه برگزار شد و به همین مناسبت بخشی از برنامه به قرائت اشعاری با موضوع شخصیت و سیره حضرت امام خمینی(ره) و اندیشه و آرمان‌های انقلاب اسلامی اختصاص یافت.

 

مهمان ویژه یازدهمین محفل «مهر و ماه» حمید رضا حامدی از شاعران موفق شعر حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، بود.

 

وی در میان شعرخوانی شاعران حاضر در جلسه و در گفتگو با سید محمد جواد شرافت مجری و کارشناس محفل مهر و ماه به بیان نکاتی درباره آثار خود و شعر انقلاب پرداخت.

 

وی در سخنانش به خاطره نخستین شعری که سروده بود اشاره کرد، شعری که به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) سروده شد و در واقع آغازی بر رویکرد جدی حامدی به شعر بود. حمیدرضا حامدی در سالیان اخیر حضوری فعال و چشمگیر در حوزه شعر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته‌ است و آثار متعددی از وی در این حوزه منتشر شده‌ است.

 

معرفی مجموعه شعر«باور بهار» با حضور صاحب اثر «مصطفی قهرمانی» از دیگر بخش‌های یازدهمین محفل مهر و ماه بود. قهرمانی ابتدا از روند سرایش این اثر و مراحل نشر آن سخن گفت و سپس چند شعر از این مجموعه را برای حاضران قرائت کرد.

 

در این محفل جمعی از شاعران جوان قمی از جمله؛ عباس همتی، حسن خسروی وقار، حسین فتوحی، مهین صفاری، امیرعباس بختیاری، مژگان سادات فارغیان، امیررضا یزدانی، الهام سعیدی، علی‌اصغر شیری، زهرا بختیاری‌نژاد، محمد غفاری، عاطفه اکبری، تکتم سادات حسینی، علی عبادی، مریم سادات موسوی، سعید مبشر و سیدجواد میصفی به شعرخوانی پرداختند./843/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی حوزه هنری استان قم

ارسال نظرات