۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۳۱۲۸۸
کوثری در گفت و گو با رسا:

دیدار برادر رییس جمهور با فتنه گران اشتباه بزرگی است

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: متاسفانه بسیاری از فتنه گران 88 حتی حاضر به عذرخواهی از ملت ایران نشدند و دیدار برادر رییس جمهور با این افراد اشتباه بزرگی است.
کوثری

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس دهم توجه داشته باشند که نماینده همه ملت ایران محسوب می شوند و توجه داشته باشند که دشمن توطئه های بسیاری علیه کشور انجام می دهد.

 

وی با بیان این که کسانی که آب به آسیاب  دشمن می ریزند اجازه نمی دهند کشور در مسیر پیشرفت حرکت کند، بیان کرد: بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر شمردند نمایندگان مجلس باید انقلابی عمل کنند و در برابر دشمنان نباید انفعالی عمل کرد.

 

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این که متاسفانه برخی ها بدنبال تطهیر فتنه و فتنه گران 88 هستند، تصریح کرد: فتنه گران خودشان می دانند که چه جفایی نسبت به انقلاب و مردم داشتند ولی نمی خواهند قبول کنند.

 

وی گفت : مردم چگونه باید فراموش کنند که چه فاجعه هایی ببار آوردند و بسیاری از جوانان را به خطر انداخته و به کشتن دادند و چگونه انتظار دارند مردم این اتفاقات را فراموش کنند.

 

کوثری با بیان این که متاسفانه بسیاری از این افراد حتی حاضر به عذرخواهی از ملت نیز نشدند، افزود: دیدار برادر رییس جمهور با فتنه گران تکرار اشتباهات این افراد است و اینکه آقای فریدون به دیدن یکی از فتنه گران می رود اشتباه بزرگی است./858/ت302/ج

ارسال نظرات