۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۵۹۲
نماینده مردم آمل در مجلس:

امنیت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که امنیت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است، گفت: اگر امنیتی داریم به برکت شهدای والامقامی است که جان های پاک خود را برای این نظام و انقلاب فدا کردند.
یوسفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امیرحسین حسینی و پیمان حیدری کشتی گیران قهرمان جهان و آسیای آمل، امشب با حضور نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار ویژه آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل، رییس بسیج ورزشکاران مازندران و دیگر مدیران، طلای خود را به خانواده های شهیدان رضا حاجی زاده و روح الله صحرایی از شهدای مدافع حرم اهدا کردند.

 

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: امروز با وجود این که بعضی از کشورهای منطقه مانند ترکیه از اطلاعات دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بهره می گیرند اما در ناامنی هستند.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی جزیره ثبات و امنیت است که باید قدردان این نعمت بزرگ و گرانقدر باشیم.

 

یوسفیان ملا افزود: احتمال بمب گذاری در پاریس وجود دارد اما در کشورمان چنین اموری وجود ندارد که بسیار ارزشمند و مهم است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که امنیت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است، گفت: اگر امنیتی داریم به برکت شهدای والامقامی است که جان های پاک خود را برای این نظام و انقلاب فدا کردند.

 

وی ادامه داد: شهدا سبب شدند تا ملت ایران اسلامی در آرامش و امنیت به سر می برند که ضرورت دارد این فرصت ها را قدر بدانیم که مدیون شهدا هستیم.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: می بینیم امروز پهلوانان می آیند و مدال خود را که با زحمت و تلاش فروانی به دست آوردند به خانواده های شهدای مدافع حرم می دهند که می دانند دارد چه حرکت بزرگی انجام می دهند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اظهار داشت: تقدیم مدال به خانواده شهدا درحقیقت قدردانی از امنیت در کشور و حرکت زیبا و ارزشمندی است.

 

وی ادامه داد: اگر پشتیبانی مردم ما در روزهای نخست جبهه و جنگ نبود شاید در چند هفته صدام به قلب ایران می رسید و این مردم همین پهلوانان هستند.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی هرچه دارند متکی به مردم است و هیچ کشور دنیا با ما همکاری اطلاعاتی ندارد و مشاهده می‌کنیم که کشورهای اطراف ما نیز در ناامنی هستند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: این عزیزان با نثار جان های خود در مسیر اعتلای نظام اسلامی قدم برداشته و زمینه ساز افتخارات ارزشمندی برای ما شدند./202/1314/ب1

ارسال نظرات