۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۳۱۶۵۲
به همت مؤسسه هنر و ادبیات هلال انجام شد؛

تولید جدیدترین مجموعه مناجات غلامرضا سازگاردر نرم‌افزار«نخل میثم»

به‌روزترین و کامل ترین مجموعه مناجات غلامرضا سازگار در نرم‌افزار نخل میثم به همت مؤسسه هنر و ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی تولید شد.
فتحی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین فتحی مدیرعامل مؤسسه هنر و ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این موضوع که کامل‌ترین و به‌روزترین مجموعه مناجات‌های استاد غلامرضا سازگار در نرم‌افزار نخل میثم عرضه شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که مجموعه مناجات‌ها در دو قالب زمزمه که سبک‌های آن توسط زهیر سازگار اجراشده، دسته‌بندی و ارائه‌شده است.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت مطالعه و آماده‌سازی اشعار برای ذاکران و منبریان بخش مدیریت مجالس در این نرم‌افزار بارگذاری شده به این صورت که نام یک مجلس را کاربر انتخاب و آن را طراحی می‌کند و سپس از درون نرم‌افزار شعر آن مجلس گلچین و به آن مجلس اضافه می‌شود یعنی اشعار طبقه‌بندی و آماده می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام حسین فتحی تصریح کرد: از دیگر بخش‌های نرم‌افزار نخل میثم تقویم مناسبت‌ها است که محتوای مجالس را با توجه به موضوع و مناسبت می‌توان از روی آن یافت و فروشگاه اینترنتی است که در این بخش جدیدترین آثار استاد سازگار برای به‌روز شدن نرم‌افزار ارائه می‌شود.

 

وی افزود: برای یافتن شعر و واژه موردنظر بخش جستجو بر روی این نرم‌افزار بارگذاری شده است که دست‌یابی به اشعار موردنظر را آسان می‌کند.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند برای دانلود این نرم‌افزار و نصب آن به روی گوشی‌های اندرویدبه سایت مدایح به نشانی www.madayeh.com مراجعه کنند./1325/د102/س

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات