۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۳۱۶۷۸
حجت الاسلام فعال آذر:

وعده قرآنی حاکمیت اسلام و بندگان صالح بر دنیا، اثبات مسأله مهدویت است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: آیات قرآن کریم در رابطه با وعده حاکمیت بندگان صالح و همچنین برپا شدن حکومت اسلامی در کل دنیا، اثبات جریان مهدویت است.
حجت الاسلام فعال آذر، مسؤول امور اهل سنت آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عسگر فعال آذر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی عصر امروز در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) در تفسیر جزء چهارم قرآن کریم، گفت: خداوند در سوره آل عمران وعده حکومت بندگان صالح و همچنین حاکمیت دین اسلام بر دنیا را می دهد.


وی با بیان اینکه خداوند متعال در آیات قرآن کریم دو وعده داده که هنوز محقق نشده است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم در روی زمین بندگان صالح وارث و حاکم می شوند که البته این وعده در زمان پیامبر و ائمه معصومین محقق نشده است و با وجود امام زمان (عج) میسر خواهد شد.


حجت الاسلام فعال آذر ادامه داد: دومین وعده الهی که هنوز محقق نشده است دلالت بر آیاتی دارد که حاکمیت دین اسلام بر کل دنیا را وعده می دهد که این موضوع نیز با ظهور حضرت ولی عصر (عج) اتفاق خواهد افتاد.


وی در پاسخ به ادعای وهم نبود آیاتی درباره مهدویت، گفت: آیات قرآن کریم در رابطه با وعده حاکمیت بندگان صالح و همچنین برپا شدن حکومت اسلامی در کل دنیا، اثبات جریان مهدوویت است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی تصریح کرد: آینده اسلام و قرآن از سوی خداوند متعال تضمین شده و خداوند متعال وعده آن را داده است که به برکت وجود امام زمان (عج) محقق می شود.


گفتنی است،‌ مراسم جمع خوانی قرآن کریم به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی از سوی مؤسسه قرآنی یاسین به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز عصر در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.


این مراسم با تفسیر یک جزء از قرآن از سوی روحانیان آغاز می شود و با قرائت یک جزء قرآن از سوی قاریان بین المللی و بنام استان ادامه می یابد./202/936/ب1

ارسال نظرات