۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۳۱۷۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

۱۰۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم در زنجان برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از سوی تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان، گفت: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن، ۵۰ کارگاه سبک زندگی در قالب طرح نور، تعیین ۳ نقطه از شهر جهت پاسخ به شبهات دینی و ۱۰۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم از جمله این برنامه ها است.
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح احیای مساجد، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز در استان طرحی را با عنوان فعال کردن مساجد نیمه فعال در دستور کار خود دارند.

 

این مقام مسؤول در ادامه اظهار داشت: در این طرح تصمیم داریم مسجدی فاقد امام جماعت نباشد؛ از این رو تمهیداتی برای تحقق آن در نظر گرفته شده است که البته مناطق حاشیه ای در اولویت قرار دارند و تا امروز به کمک مردم و ائمه جماعت توانسته ایم این طرح را در ۵۰ مسجد محقق کنیم.

 

وی در ادامه این نشست خبری خود با رسانه ها در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره ایجاد مسجد در شهرک های اقماری تصریح کرد: شهرک های اقماری نیازمند مسجد را شناسایی کرده ایم و در تلاش هستیم تا مکانی را در مجتمع های مسکونی برای ایجاد مساجد تعیین کنیم تا با حضور خیرین و مردم ساخت این مساجد شروع شوند.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از سوی تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان، افزود: ۱۰ محفل انس با قرآن، ۵۰ کارگاه سبک زندگی در قالب طرح نور، تعیین ۳ نقطه از شهر جهت پاسخ به شبهات دینی، ۱۰۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم و حمایت از ۱۰۰ کرسی تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی استان در این ماه مبارک است.

 

وی در پایان افزود: اجرای طرح مصباح الهدی برای نوجوانان و جوانان در ۱۰ پایگاه مقاوت بسیج، مسابقه تفسیر نور الهدی، اعزام قاریان و حافظان ممتاز کشوری به محافل قرآنی، برگزاری ۳ کرسی تفسیر قرآن کریم و ارائه بسته های ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی از دیگر برنامه های مورد نظر تبلیغات اسلامی استان است./949/202/ب1

ارسال نظرات