۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۷۴۴
مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت برنامه های اجرایی اوقات فراغت کانون مساجد لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تجلیل از فعالیت کانون ای فرهنگی هنری مساجد استان گفت: این کانون ها باید پایگاه تبلیغی فرهنگی بوده و با انجام برنامه های محوری در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان تلاش کنند.
مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، ظهر امروز، در نشست ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اوقات فراغت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برنامه های اوقات فرغت غنی سازی شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوان افزود: این امر بر دوش متولیان فرهنگی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زمینه انحراف برای این نسل را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی به موقع و مؤثر باید از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

 

حجت الاسلام حنان نقش کانون های مساجد در جذب جوانان و جلوگیری از انحراف آنان در اوقات فراغت بیان داشت: این کانون ها باید کانون های مساجد پایگاه تبلیغی فرهنگی باشند.

 

وی با بیان این که کانون های مساجد با داشتن جوانان با استعداد و خلاق، توانایی بالایی در حوزه فرهنگی و هنری و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارند، تأکید کرد: این کانون ها یابد بر تقویت کیفیت برنامه ها تلاش کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که کانون ها باید به سمت درآمدزایی حرکت کنند، اظهار داشت: این امر نقش بسزایی در جهت تأمین هزینه برنامه های فرهنگی دارد.

 

وی رونق برنامه های مسجد محور را از دیگر آثار مثبت هدایت کانون ها به سمت درآمدزایی خواند و گفت: این امر نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

 

برنامه ریزی علمی و استحکام فکری لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

 

حجت الاسلام حنان با بیان این که هنر از ابزار مهمی است که در کانون مساجد نقش بسزایی در زمینه درآمدزایی دارد، اظهار داشت: این امر نیازمند برنامه ریزی علمی و استحکام فکری است.

 

وی فعالیت های هنری را رسالت مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: درآمد اقتصاد هنر در دنیا چندین برابر اقتصاد صنعت خودروسازی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید توجه به هماهنگی در انجام امور و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: نبود هماهنگی موجب اختلال در کارها می شود./9459/202/ب3

 

فاطمه ملکی
ارسال نظرات