۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۳۱۸۹۲
آیت الله ممدوحی:

نتیجه انفعال در برابر آمریکا و غرب نوکری است

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اولویت های کاری مجلس دهم گفت: مجلس باید بر اساس رهنمودها و فرمایشات حضرت آقا حرکت کند، از این رو بیکاری باید ریشه کن شود، از ورود کالاها و اجناس قاچاق جلوگیری شود،
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مهم ترین اولویت هایی که مجلس دهم باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: اعتقاد بنده این است که اولویت نخست مجلس باید فرهنگ باشد و اولویت بعدی مسائل اقتصادی است.

 

وی افزود: مجلس باید بر اساس رهنمودها و فرمایشات حضرت آقا حرکت کند، از این رو بیکاری باید ریشه کن شود، از ورود کالاها و اجناس قاچاق جلوگیری شود، همچنین مجلس باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج کرده و از این تولیدات حمایت های لازم را به عمل آورد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مجلس باید تولید کنندگان را مکلف کند تا تولیدات با کیفیت داشته باشند، اظهار داشت: همچنین مجلس شورای اسلامی باید ضرورت استفاده از کالاهای داخلی را برای جامعه تببین کند.

 

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و فراهم کردن زمنیه های آرامش برای مردم ادامه داد: مجلس باید برخی مالیات ها را به ویژه برای تولید کنندگان کمتر کند، همچنین باید سود بانک ها را از بین ببرد تا مردم بتوانند استفاده کنند.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به تلاش برخی جریان ها برای تطهیر فتنه 88 ابراز داشت: رسانه ها چیزی که کهنه و مرده شده است را نباید تازه کنند، فتنه 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما با این کار قبر خود را کندند؛ فتنه گران دنبال دستاویزی هستند که باید از آن ها بگیریم، این موضوع نخ نما و کهنه شده است.

 

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: در زمینه فرهنگی مطلقا در نظام جمهوری اسلامی کم کار شده است، انقلاب هرچه دارد از حوزه های علمیه است و تا آنجا که توانسته برای انقلاب عمل کرده است، البته اگر بهتر عمل می کرد وضعیت فرهنگی بهتر بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود نتیجه انفعال در برابر آمریکا و غرب را نوکری دانست./1323/ت302/ج

ارسال نظرات