۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۳۱۹۵۶
مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان:

دشمن با ایجاد اسلام‌های بدلی در برابر اسلام ناب ایستاده است

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان گفت: تمام هدف دشمن از ایجاد گروه داعش این است که می خواهد با اسم اسلام در مقابل اسلام ناب محمدی بایستد.
دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام یدالله صادقی مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان امروز ظهر در مسجد ملک دینار کرمان در رابطه با بحث مهم دین،  گفت: پیامبر اکرم تمام بحث دین را متناسب با فهم مردم بیان کرده است.

 

وی افزود: یکی از ویژگی‌های خوب پیامبر اکرم(ص) در بیان دین خدا این است که دین را طوری به مردم بیان می کرده است که آن ها متوجه شوند تا زندگی خود را بر اساس دین خدا بسازند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که سوره توحید برای مردم آخرالزمان نازل شده است، اظهار داشت: مثال دین خدا همچون درختی بوده که برای او ریشه و ساقه و برگ وجود دارد که اگر به ریشه درخت آسیبی وارد شود، مانند این است که تمام درخت نابود شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتقادات انسان ها همان ریشه درخت محسوب می شوند که انسان ها باید تمام سعی خود را بکنند تا اعتقاد خود را نسبت به دین اسلام به ویژه تشیع قوی کنند.

 

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که در طول تاریخ دشمنانی بوده اند که می خواستند، اعتقادات مردم را از بین ببرند، ابراز داشت: تمام هدف دشمن، این است که اعتقادات مردم را، با شبهه افکنی از بین ببرند و مردم را نسبت به دین بدبین کنند.

 

وی یادآور شد: بعضی از مسلمانان در ایران وجود دارند که با اندک شبهه ای دین خود را را به دشمن می فروشند به همین سبب بوده که مردم باید اعتقادات خود را قوی کرده تا فریب دشمن را نخورند.

 

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان با اشاره به این که تحریک مسائل جنسی جوانان از اهداف دشمن محسوب می شود، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با وسایلی همچون شبکه های اجتماعی، اینترنت و فیلم های ماهواره ای ذهن مردم را نسبت به دین بدبین کند.

 

وی ابراز داشت: پدر و مادر مراقب بچه های خود باشند و وسایل آنان را همچون گوشی و کامپیوتر کنترل کنند تا فریب فضای مجازی را نخورند.

 

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: تمام هدف دشمن از ایجاد گروه داعش این است که می خواهند با اسم اسلام در مقابل اسلام ناب محمدی بایستند و ما مردم باید با توانایی کامل از دین اسلام واقعی دفاع کنیم./202/9707/ب1

ارسال نظرات