۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۳۱۹۸۲
امام جمعه پلدشت:

مهم ترین اولویت مجلس دهم فراهم کردن زمینه اشتغال و ازدواج جوانان است

امام جمعه پلدشت اولویت های مجلس دهم را ایجاد فضای مناسب برای اشتغال و ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: معضل بیکاری با شعار دادن رفع نمی شود.
مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام تقی دوزدوزانی ،امام جمعه شهرستان پلدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اولویت های مجلس دهم را ایجاد فضای مناسب برای اشتغال و ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: اشتغال زایی و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان از اولویت بالایی نسبت به سایر امور برخوردار است و باید در جهت تحقق این دو مهم تلاش بسیار کرد.


حجت الاسلام دوزدوزانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: معضل بیکاری با شعار دادن حل و فصل  نمی شود و نیاز به عمل دارد.


وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید با وارد شدن به مجلس اسم و رسم بیرونی خود را فراموش کرده و با وحدت و تلاش شبانه روزی برای تحقق مایحتاج جامعه گام بردارند.


امام جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس مبنی بر مقابله شفاف با جریان های معارض، گفت:اگر افرادی از مجلس متمایل به شرق یا غرب شدند باید آنها را نصیحت کرده و اگر قبول نکردند باید راه انزوا را برگزید.


حجت الاسلام دوزدوزانی با اشاره به فرمایش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اگر دولت پیرو ولایت فقیه باشد به مملکت آسیبی نخواهد رسید.


وی خاطرنشان کرد: بر تمام آحاد جامعه وظیفه است که به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کرده و آن را در دستور کار خود قرار دهند.


خطیب جمعه پلدشت با اشاره به اینکه مجلس تنش آفرین و پرحاشیه آثار سویی بر جامعه خواهد داشت، تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس اسم و رسم خود را در خانه ملت فراموش کنند و خود را خدوم ملت بدانند آسان تر می توان برای حل مشکلات جامعه اقدام کرد.


وی مجلس را خانه و مختص مردم عنوان کرد و اظهار داشت: مجلس مختص جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان نبوده و خانه ملت است؛ اگر نمایندگان مجلس گروه بازی و جناح ها  را فراموش کنند آسان تر و بهتر می توان به دغدغه های رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانید./936/303/ب2

ارسال نظرات