۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۴۳۲۰۹۲
به مناسبت ماه رمضان؛

عرضه و فروش کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی در فروشگاه‌های به‌نشر

انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان، در طرحی ویژه اقدام به عرضه و فروش کتاب در فروشگاه‌های دوازده گانه‌ مشهد و تهران با تخفیف 10 تا 25 درصدی کرده است.
فروشگاه‌ به‌نشر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، یکی از راه‌ های مهم توسعه فرهنگی و مذهبی جامعه، اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در مناسبت‌های خاص مذهبی است.

 

بر همین اساس، انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه نسبت به ارائه کتاب با شرایط و تخفیفات ویژه در مناسبت‌های مختلف اقدام می‌کند و این بار به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تخفیف ویژه‌ای را برای جامعه کتاب‌خوان در نظر گرفته است.

 

این شرایط ویژه که تخفیف 25 درصدی تمام کتاب های منتشر شده از سوی به‌نشر و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در دو گروه بزرگسال و کودک را شامل می‌شود، در ماه مبارک رمضان در تمامی فروشگاه‌های به‌نشر در سطح شهر مشهد و هم‌چنین در فروشگاه تهران به مخاطبان و مراجعان ارائه می‌شود.

 

هم‌چنین قرآن و ادعیه در این ماه مبارک با 10 درصد تخفیف و کتاب‌های سایر ناشران که در فروشگاه‌های به‌نشر موجود است نیز از 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار هستند.

 

لازم یادآوری است، انتشارات آستان قدس رضوی دارای شش فروشگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و هم‌چنین شش فروشگاه در سایر نقاط شهر مشهد و یک فروشگاه روبه‌روی دانشگاه تهران در پایتخت است.

 

علاقه‌مندان به تهیه‌ کتاب و هم‌چنین مشاهده و تهیه‌ سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه‌ پیامکی به شماره‌ 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./102/1308/ب1

منبع: به نشر

ارسال نظرات