۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۲۳۵۵

طرح نشاط معنوی در ۸۰ نقطه سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طبق روال هر ساله، طرح تابستانی نشاط معنوی از ابتدای تیرماه در 80 نقطه از جمله مساجد و بقاع متبرکه سطح استان برگزار می‌شود.
تدینی

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: طرح نشاط معنوی در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف و امورخیریه و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: این طرح امسال در 10 مسجد زاهدان، 30 مسجد و بقعه متبرکه در ایرانشهر و همچنین 40 نقطه در منطقه سیستان اجرا خواهد شد که تاکنون بیش از یک‌هزار 500 نوجوان و جوان علاقمند در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: برپایی اردوهای تفریحی - زیارتی یک روزه، برگزاری کلاس‌های قرآنی حفظ و قرائت، آموزش احکام دینی و آموزش رایانه و خطاطی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب اجرای طرح نشاط معنوی است .

 

وی با بیان این‌که از ظرفیت مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان برای کلاس‌های قرآن، احکام و عقاید استفاده می‌شود، تصریح کرد: تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از مهم ترین اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

 

حجت‌الاسلام تدینی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور فرهنگ‌سازی اسلامی و تقویت اعتقادات دینی نسل جوان کشور است و به همین منظور هر ساله با آغاز تعطیلات تابستانی طرح نشاط معنوی را در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و مساجد و برخی از موقوفات مرتبط برگزار می‌کند./303/813/ب1

ارسال نظرات