۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۳۲۳۷۱
در ماه رمضان صورت گرفت؛

اعزام ۲۰۷ مبلغ خواهر جامعه الزهرا به ۱۶ کشور جهان

مديركل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از اعزام ۲۰۷ مبلغ خواهر به ۱۶ کشور جهان در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغان خواهر

زهره عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه یکی از اهداف جامعه الزهرا(س) پرورش مبلغ خواهران در سطح کشور و جهان است، گفت: بیشتر خواهران طلبه این مرکز در ایام مختلف سال اقدام به انجام سفرهای تبلیغی کرده و رد نقاط مختلف کشور و جهان به امر تبلیغ مشغول می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه هر طلبه ای که ۳۴ واحد درسی را با موفقیت گذارنده باشد و در آزمون های تبلیغ نمره قبولی را کسب کند می‌تواند برای تبلیغ اقدام کند، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نزدیک به هزار طلبه خواهر برای تبلیغ اقدام کرده اند.

 

مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰۷ خواهر طلبه به ۱۶ کشور جهان اعزام شده اند، تصریح کرد: كشورهای پاكستان، اندونزی، هندوستان، عربستان، نیجریه،لبنان، سریلانكا، چین، افغانستان، بوركينافاسو، آذربايجان، تركيه، انگلستان، تاجیكستان، عراق و تانزانیا از جمله کشورهایی هستند که مبلغان خواهر جامعه الزهرا(س) به این کشورها اعزام شده اند.

 

خانم عزیزی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم جامعه الزهرا(س) برای موفقیت مبلغان خواهر در امر تبلیغ برگزاری دوره های آموزشی است، گفت: در سال جاری نه تنها چندین همایش برای مبلغان حضوری و غیر حضوری خواهر برگزار شد بلکه در طول سال هم اداره کل تبلیغ از مبلغان در کلاس‌های مختلف تبلیغ ثبت نام کرده و برای آن‌ها دوره آموزشی برگزار کرد.

 

وی افزود: مبلغان خواهر جامعه الزهرا(س) نه تنها امکان تبلیغ در میان خواهران دانشجو و دانش آموز و سایر بانوان را دارند بلکه در طول سال تحصیلی به صورت ویژه برای تبلیغ در میان قشر کودک و نوجوانان با حضور اساتید برتر کشور از جمله حجت الاسلام تراشیون آموزش می بینند.

 

مدیر کل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س)با بیان اینکه بعضی از مبلغان خواهر حکم تبلیغی خود را از دفتر تبلیغات اسلامی دریافت کرده و برخی دیگر بدون حکم تبلیغ، اقدام به تبلیغ می کنند، تصریح کرد: یکی از کارهای مهم اداره تبلیغ برای ساماندهی فعالیت مبلغان این است که در پایان تبلیغ از مبلغان گزارش کار دریافت کرده و همین موضوع موجب آشنایی با نقاط ضعف و مشکلات مبلغان در کشورهای مختلف و در نقاط مختلف ایران می شود.

 

خانم عزیزی با تأکید بر اینکه سعی شده که محوریت تبلیغ مبلغان متناسب با موضوع و مباحث روز باشد، یادآورشد: بیان احکام شرعی، پاسخگویی به شبهات و تبیین رهنمودهای رهبری و بصیرت افزایی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از مهم‌ترین محورهای سخنرانی مبلغان در ایام تبلیغی است./۹۶۸/ت302/ی

ارسال نظرات