۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۳۲۴۱۶
عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

پیروی از رهنمودهای رهبری عامل پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی است

امام جمعه سلماس گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی کشور در گرو اتحاد وانسجام مردم و پیروی از راهنمایی های مقام معظم رهبری است.
امام جمعه سلماس

حجت الاسلام سید محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مسائل اقتصادی و فرهنگی را از اولویت های مجلس دهم عنوان کرد و گفت: بیکاری جوانان، درمان رایگان بیماران، بیمه عمومی، مسأله اعتیاد و قاچاق و بی بند وباری در زمینه اخلاقی و اجتماعی از اولویت های جامعه بوده و باید در دستور کار مجلس دهم قرار گیرد.

 

وی با تأکید براینکه اقدام عملیاتی برای رفع بیکاری در اولویت اول مجلس است، اظهار داشت: مهم ترین رویکرد مجلس تدوین و تصویب قوانین جدید برای حل مشکلات اقتصادی است.

 

حجت الاسلام موسوی مقابله با قاچاق را هم از اولویت های بعدی در موضوع اقتصاد دانست و تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، قاچاق همچون خنجری از پشت سر بوده و دولت باید با آن برخورد کند.

 

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات جامعه عملا وارد میدان شویم و صرف شعار و طرح مسأله در جلسات بی فایده است.

 

حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به اینکه مجلس باید در مواجهه با جریان های معارض شفاف عمل کند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید صراحتا موضع خود را مشخص کرده و در مقابل دشمن محکم بایستند و نظر خود را اعلام کنند.

 

مسؤول حوزه های علمیه سلماس افزود: منفعت نظام باید مدنظر نمایندگان مجلس باشد و آنان باید عملکرد خود را مطابق با این مسأله پیش ببرند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مجلس شورای اسلامی نهادی برآمده از انقلاب است و نمایندگان باید در موضع گیری ها انقلابی عمل کنند.

 

خطیب جمعه سلماس اظهار داشت:مطرح کردن حواشی و ایجاد تنش در مجلس اشتباه است و آثار سویی به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ایجاد مجلسی آرام، ابراز داشت: همه آحاد جامعه باید دست به دست هم دهند و منافع ملی کشور را درنظر بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی کشور در گرو اتحاد و انسجام مردم و پیروی از راهنمایی های مقام معظم رهبری است./936/302/ب2

ارسال نظرات