۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۲۴۴۵
استاد حوزه علمیه:

مهم ترین هدف دشمن ایجاد فاصله بین دولت و ملت است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از مهم ترین اهداف دشمن در زمینه نظام جمهوری اسلامی این است بین دولت و ملت و همچنین بین طایفه های مختلف از جمله شیعه و سنی فاصله ایجاد کند و سبب اختلاف و گسستگی شود.
عکس ملت و دولت

حجت الاسلام محمد مصطفی محمد زاده استاد حوزه و دانشگاه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: امروزه که نظام شیعه در قالب جمهوری اسلامی تشکیل شده است برای اینکه بتوان خودش را اثبات کند هیچ چاره ای ندارد باید در مقابل ابر قدرت ها بایستد.

 

حجت الاسلام محمد زاده اظهار داشت: دشمن از راه های مختلفی وارد شده است، از راه جنگ، ترور، کشتار و هنوز ادامه دارد.

 

وی بیان داشت: به واسطه بد رفتاری بعضی از دولت ها و اشتباهاتی که صورت گرفته است، دشمن متوجه شده که ما در زمینه اقتصادی ضعف فراوانی داریم، بنابراین نکته بسیار مهم این است که اقتصاد کشور درست شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: کاری که امروزه در مجلس باید صورت گیرد، پیگیری کردن بحث اقتصاد مقاومتی است که  مقام معظم رهبری تاکید فراوانی داشتند، بنابراین اگر این پیگیری صورت گیرد یکی از اهداف انجام شده است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: یکی دیگر از این اهداف مرتبط با مباحث دینی است، از این رو در بحث فرهنگی ما یک ولنگاری وجود دارد، بنابراین تعبیر رهبری این است که در فضای مجازی هیچ نظارت و پیگیری وجود ندارد.

 

حجت الاسلام محمد زاده ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف دشمن در زمینه نظام جمهوری اسلامی این است که بین دولت و ملت و همچنین بین طایفه های مختلف از جمله شیعه و سنی فاصله ایجاد کند و سبب اختلاف و گسستگی شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: یکی از راهکارهای جلوگیری از این اختلاف و گسستگی این است که بسترهایی که دچار اختلاف، دوگانگی و از بین رفتن وحدت بین آن ها می شود از سوی  مسؤولان مربوطه برداشته و خنثی شوند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هنگامی که ما صحبت های مقام معظم رهبری را کنار هم بگذاریم، متوجه می شویم نظر رهبری در مقابله با مسوولان خاص، کشور خاص، همچنین گروه های تندرویی که در منطقه هستند، نیست؛ بلکه نظر رهبری صراحتا توجه مجلس به استکبار است، جبهه ای که امروزه در قالب نظام سلطه آمریکا و انگلیس نمو پیدا کرده است./302/972/ب1

ارسال نظرات