۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۳۲۴۸۸

سفر علمی دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم

مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از برگزاری اردوی یک روزه علمی – سیاحتی دانش آموختگان این دانشگاه و همچنین بازدید استادان و مدیران دانشگاه از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه خبرداد.
تقدسی نیا

 به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین تقدسی نیا گفت: تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) جهت بازدید از آثار تاریخی و سیاحتی شهر کاشان سفری یک روزه به این شهر را داشتند.


مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اماکن بازدید شده، در مورد اهداف برگزاری این اردو گفت: سفر علمی به کاشان به منظور ایجاد روحیه نشاط و همدلی و همچنین ارتقاء سطح همکاری بین دانش آموختگان و آشنایی دانش آموختگان به ویژه دانش آموختگان رشته تاریخ با ویژگی ها و ارزش والای اماکن تاریخی کاشان تدارک دیده شد.


حجت الاسلام و المسلمین تقدسی نیا در پایان افزود: شهرستان کاشان یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرستان های استان اصفهان به شمار می آید که از روستاهای توریستی و مناطق کویری و طبیعی زیادی برخوردار است و اولین شهری است که پذیرای اسلام شیعی بود و در روایات است که اولین انسان های مهاجر به ایران در کاشان مهاجرت کردند و تپه های سیلک با قدمت هفت هزار ساله خود نمایانگر تمدن آن هاست که متاسفانه در این سفر متاسفانه به دلیل کمبود وقت فرصت بازدید از این مکان میسر نگردید.


وی خاطرنشان کرد: تجربه این سفر برای همگی دانش آموختگان به قدری زیبا و به یادماندنی بود که مایل بودند تا سفری دیگر به این شهر هرچند کوتاه داشته باشند تا از زیبایی های طبیعی این شهر بیشتر لذت ببرند.

 

بازدید استادان و مدیران دانشگاه از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه


حجت الاسلام و المسلمین تقدسی نیا همچنین گفت: تور صنعتی بازدید استادان و مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) از واحدهای شهرک صنعتی شکوهیه  با همکاری شرکت شهرک های صنعتی قم برگزار شد.


وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه علمی، آشنایی استادان و مدیران از ظرفیت اقتصادی و صنعتی موجود استان قم بود که با توجه به توضیحاتی که مسولین محترم شرکت شهرک های صنعتی قم دادند بسیار مفید بود.


مدیر امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در ادامه افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این تور صنعتی، نزدیکی مراکز آموزشی و دانشگاهی با بدنه صنعت و اقتصاد است که می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد


وی گفت: این تور با همکاری شرکت شهرک های صنعتی قم برگزار گردید و جمعی از استادان و مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) در روز پنج شنبه 13 خرداد از چند واحد صنعتی و امکانات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کردند./874/د103/س

 

منبع: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظرات