۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۳۲۶۶۴
امام جمعه شهرستان نمین:

بی‌توجهی به فریضه امر به معروف سبب توسعه آسیب‌های مختلف اجتماعی می شود

امام جمعه شهرستان نمین، بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سبب افزایش و توسعه مشکلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی دانست و گفت: عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم و ضروری است.
امام جمعه شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده، امام جمعه شهرستان نمین، عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان خاطرنشان کرد:‌ احیا و ترویج فرهنگ وظیفه اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قبال اسلام و انقلاب اسلامی است که باید در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

 

وی با اشاره به اهم معروفات و منکرات از نظر تعالیم اسلامی، افزود: دین اسلام مرکز حیات است و باید برای ماندگاری و تقویت ارکان و ارزش‌های اسلامی و دینی تلاش کنیم تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شده و مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

حجت الاسلام یوسف‌زاده با تشریح اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از منظر اسلام، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی نقش اساسی و مهمی در پویایی جامعه ایفا می‌کنند و انتظار می‌رود تمامی مسؤولان مربوطه با همکاری تشکل‌های مردم نهاد با احساس مسؤولیت بیشتر در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به ترفندهای فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی دشمنان اسلام برای ایجاد تزلزل در نظام اسلامی، بیان داشتن: عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم و ضروری است که باید توجه ویژه‌ای به این امر شود.

 

وی با تاکید بر برگزاری منظم و منسجم جلسات و پیگیری این فریضه مهم الهی، اظهار داشت: غفلت و بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب افزایش و توسعه مشکلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی می‌شود که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم./937/203/ب3

ارسال نظرات