۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۳۲۶۷۷
کارشناس مسائل دینی:

راه و روش زندگی مؤمن باید منطبق با احکام اسلام باشد

کارشناس مسائل دینی گفت: برای خشنودی خدا و پیامبر اکرم(ص) باید اعمال انسان مصابق با آیات قرآن کریم باشد.
مراسم جمع خوانی قرآن در ارومیه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علوی زاده، کارشناس مسائل دینی عصر امروز در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) در تفسیر آیه «و الذی جاء بالصدق و صدق به اولئک هم المتقون» اظهار داشت: بر اساس این آیه هر کس صدق آورد و بعد آن را تصدیق کرد اهل تقوا است.

 

وی افزود: صدق به معنای مطابق بودن راه و روش زندگی انسان بر اساس وزن و احکام الهی است، در حالی که عملکرد و روش زندگی انسان مخالف با آیات قرآن و دین باشد، کذب است.

 

حجت الاسلام علوی زاده گفت: کسانی که آیات قرآن را با اعمالشان تصدیق کنند، اهل ایمانند که افرادی همچون شیخ مرتضی زاهد و آیت الله خوانساری از جمله آنها است.

 

وی  تصریح کرد: امام خمینی(ره) درباره آیت الله سید محمد خوانساری فرمودند: آیت الله سید محمد خوانساری با ولع ترین و با تقواترین هستند.

 

حجت الاسلام علوی زاده با توصیه به عمل به دستورات الهی، گفت: باید از آموزه های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) الگو گرفت و اعمال خود را منطبق بر احکام الهی کرد تا دچار خسران نشده و خداوند از ما راضی و خشنود باشد.

 

مراسم جمع خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان عصر هر روز با حضور مؤمنان و روزه داران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

امروز قاریان بین المللی و ممتاز استان جزء نهم قرآن کریم را با همراهی مردم مؤمن با صوتی دلنشین قرائت کردند./936/202/ب2

ارسال نظرات