۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۴۳۲۷۰۴
رییس دانشکده علوم قرآنی آمل:

فعالان حوزه قرآنی مورد رحمت ویژه الهی هستند

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل گفت: فعالان حوزه قرآنی مورد رحمت خاص حضرت حق هستند و راه و زندگی آنان از مقام رفیعی برخوردار است.
رییس دانشکده علوم قرآنی‌ آمل تدبر در قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید معصوم حسینی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل چهارشنبه شب در همایش تجلیل از خیرین حامی دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که آمل در میان همه شهرها سرآمد و شاخص است که بزرگان گرانقدر در گذشته و حال دارد، گفت: تمثال مبارک بزرگان علم، تقوا و فضیلت در این شهر وجود دارد که هر کدام از این عزیزان در عالم اسلام و دنیا افراد گرانقدری هستند.

 

وی تصریح کرد: آمل شهر علامتین و بزرگان است که افتخاری است تا خادم مردم این شهرستان باشیم و خدمت به آنان صورت دهیم.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دانشکده علوم قرآنی آمل توانسته است در میان 22 دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور رتبه برتر را کسب کند.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با قدردانی از هیأت امنای بنیاد خیرین این دانشکده اظهار داشت: افتخارات ما به همت تلاش های خیرین، کارکنان، مدیران و همه عزیزان صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد ما مشغول کار هستند و بیکار نداریم، گفت: 13 نفر از دانشجویان ما در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ادامه داد: این دانشکده در سال 73 راه اندازی شد که 6 عضو هیأت علمی دارد، گفت: کتابخانه، نرم افزارهای مختلف، خوابگاه و امکانات لازم در دانشکده علوم قرآنی آمل وجود دارد.

 

وی ادامه داد: 126 دانشجو در مقطع کارشناسی، 99 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و در مجموع 225 دانشجوی در حال تحصیل داریم.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل افزود: 740 فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و 20 فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد داریم که 50 درصد این افراد مشغول کار براساس گواهی های صادره هستند.

 

وی ادامه داد: بنیاد خیرین دانشکده علوم قرآنی راه اندازه شده است تا بتوانیم از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر بودجه داشته باشیم می توانیم کارهای خوب و بزرگی صورت دهیم که فکر و قدم خیرین کمک کار ما است.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ادامه داد: کسانی که برای نشر فرهنگ قرآنی تلاش می کنند نور چشم پیامبر گرامی اسلام هستند و این مقامی ارزنده و والا است.

 

وی اظهار داشت: فعالان حوزه قرآنی مورد رحمت خاص حضرت حق هستند که راه و زندگی آنان از مقام رفیعی برخوردار است.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پیامبر اکرم قرآن و عترت را برای ما به یادگار گذاشته است که در کنار هم هستند و اگر یکی را کنار بگذاریم گمراه می شویم.

 

حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد، رییس هیأت امنای بنیاد خیرین حامی دانشکده علوم قرآنی آمل اظهار داشت: انقلاب اسلامی قرآن را از مهجوریت بیرون آورده و به آن حاکمیت بخشیده است.

 

وی بیان داشت: دانشکده علوم قرآنی برای درصد قابل توجهی از مردم ما ناشناخته است که این دانشکده افرادی را پرورش می دهد تا معارف قرآنی را استخراج و به جان ها عرضه دهند

 

حجت الاسلام احمدی راد تصریح کرد: ضرورت دارد موقوفاتی برای گسترش علوم قرآنی صورت گیرد که امری مهم و اساسی است./202/1314/ب1

ارسال نظرات