۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۳۲۹۰۳
حجت الاسلام حشمتي مطرح کرد:

قرآن گنج آسماني و کتابی جامع است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: قرآن گنج آسماني است و اين معجزه الهي در اوج پيچيدگي براي تمام اقشار جامعه قابل فهم است.
حجت الاسلام حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتي، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشیه بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با اشاره به اينكه  قرآن گنج آسماني است و اين معجزه الهي در اوج پيچيدگي براي تمام اقشار جامعه قابل فهم است، اظهار داشت: سن و سواد براي درك قرآن مطرح نيست و كلام خدا به گونه ای بيان شده كه تمام اقشار جامعه در هر سن و سطح سوادي ميتوانند با آن ارتباط بگيرند.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: فهم قرآن نياز به ابزار  دارد و يكي از اين ابزار هنر است، هنرمندان بايد تلاش كنند با ابراز هنر مفهيم  قرآني را در جامعه بسط و گسترش دهند و قطعا هنري كه مزين به كلام خدا شود ماندگار خواهد ماند.

 

حجت الاسلام والمسمين حشمتي در پايان گفت: قرآن اين معجزه خاتم انبياء، كتابي جامع و كامل است كه تمام  برنامه ها و دستورات براي زندگي دنيوي و اخروي انسانها در آن به ريز بيان شده كافي است در آن تدبر شود و به آن عمل شود./816/202/ب2

ارسال نظرات