۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۲۹۴۱
آیت‌الله سلیمانی:

کلید توسعه کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه زاهدان گفت: در کشور ما، عده‌ای رمز توسعه و پیشرفت را در ایجاد رابطه با غرب می‌دانند، در حالی‌که غرب قابل اعتماد نیست و تنها کلید توسعه کشور، در خوداتکایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه  زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 28 خردادماه، گفت: سازمان ملل با خارج کردن نام عربستان سعودی از لیست ناقضان حقوق بشر، در حالی که امروز بیش از هر دوران دیگری در حال نسل‌کشی و جنایت است، نشان می‌دهد که در خدمت دنیای استکبار است.

 

امام جمعه شهرستان زاهدان افزود: عده‌ای در کشور ما، راه توسعه و پیشرفت را در ارتباط با دنیای غرب می‌دانند، در حالی که غرب هیچ گاه مورد اعتماد نبوده و بارها دیده‌ایم که در حساس‌ترین شرایط، ما را تنها می‌گذارند.

 

وی اظهار کرد: کشور ما دارای منابع، ظرفیت‌ها و امکانات بسیاری است، اما به درستی از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم؛ اگر از این ظرفیت‌های عظیم انسانی، ذخایر طبیعی و زمین‌های مستعد کشاورزی درست بهره‌برداری شود، اقتصاد ما را از تک‌محصولی بودن، نجات می‌دهد.

 

آیت‌الله سلیمانی در ادامه ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س)، بیان کرد: حضرت خدیجه(س) نمونه یک بانوی کامل است که از نظر فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی، یکی از بهترین الگوها برای بانوان جامعه اسلامی است.

 

وی همچنین با قدردانی از نیروهای امنیتی برای موفقیت در دستگیری تروریست‌ها در خاش، اضافه کرد: اشرار با محموله سنگین مواد انفجاری برای اهداف شوم وارد این استان شده بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و سپاه مواجه و همه آنان به هلاکت رسیدند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تروریست ها قصد داشتند در ماه مبارک رمضان در مساجد استان دست به جنایات تروریستی علیه مردم روزه‌دار بزنند که بحمدالله به اهداف شوم خود نرسیدند.

 

وی همچنین با تأکید بر لزوم حفظ وحدت، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف، از جمله طرح کردن شبهات، زمینه جدایی مردم را از نظام فراهم کنند؛ باید هوشیار باشیم و نگذاریم چنین شبهاتی اعتماد ما به نظام اسلامی را کم کند، زیرا باید بدانیم که هدف اصلی از طرح این شبهات، تفرقه‌افکنی و ضربه زدن به نظام اسلامی است./831/201/ب2

ارسال نظرات