۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۳۲۹۷۸
رییس شورای نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان:

مراقب باشیم گرفتار تکاثر و روزمرگی نشویم

حجت الاسلام ترابی با اشاره به مذمت تکاثر و انگیزه های مادی صرف در کسب و کار، گفت: فاصله گرفتن از فضای دفاع مقدس نباید سبب شود در لاک زندگی روزمره فرو رویم و گرفتار تکاثر و بی اخلاقی ها شویم.
حجت الاسلام ترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام احمد ترابی، رییس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان عصر امروز در گردهمایی بسیجیان جامعه پزشکی مشهد  در تالار ابن سینا با اشاره به شرایط روز منطقه و جهان گفت: این وقایع که نشانه هایی از نزدیکی ظهور است برای ما هم یک نوید است که می توانیم شاهد حکومت عدل الهی باشیم و هم یک هشدار که نکند آماده ظهور نباشیم.

 

وی با اشاره به نمونه هایی از انحراف ها و بی اخلاقی ها در حرفه پزشکی، اظهار کرد: طبق روایات، از اقدامات امام زمان(عج)، رفع ویژه خواری ها و نابرابری های اجتماعی است. از ا ین رو باید مراقب باشیم با پایبندی به فضایلی چون انفاق، در میدان تکاثر گرفتار نشویم.

 

حجت الاسلام ترابی ضمن مذمت انگیزه های مادی صرف در هر حرفه ای به ویژه پزشکی، تصریح کرد: در این زمینه معرفی اساتید و پیشکسوتانی که شرافتمندانه عمر خود را در راه خدمت به مردم گذراندند بسیار راهگشا است.

 

رییس شورای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خراسان با اشاره به نمونه هایی از ایثار و خدمت چهره های روشن جامعه پزشکی به مردم، گفت: امام زمان(عج) چنین فضایی را به عنوان زمینه ظهور از ما انتظار دارند.

 

وی خطاب به ایثارگران جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از فضای دفاع مقدس نباید سبب شود در لاک زندگی روزمره فرو رویم تا جایی که حتی در واقعیت ها دچار تردید شویم./930/202/ب2

ارسال نظرات