۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۲۹۸۲
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

شهداي مؤتلفه اسلامي راهي را انتخاب كردند كه نتيجه اش حاكميت اسلام بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عمليات هاي شهداي مؤتلفه اسلامي دستاوردهاي بزرگي داشت و نتيجه اش حاكميت اسلام در دوران سيطره كفر و استكبار بر جهان است.
اسدالله بادمچيان

به گزارش خبرنگارخبرگزاري رسا دركاشان، اسدالله بادامچيان، جمعه شب در مراسم سالگرد شهدي مؤتلفه اسلامي در جمع مردم شهرستان كاشان با گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي 26 خرداد سال 44 شهيدان صادق اماني، محمد بخارايي كاشاني، مرتضي نيك نژاد و شهيد صفارهرندي گفت: شهداي مؤتلفه اسلامي كاري كرده اند كه امروز  بعد از 51 سال از شهادت آنها به ياد اين شهدا در سراسر كشور مراسم برگزارمي شود و از آنها تجليل شود.

 

وي افزود: شهداي مؤتلفه اسلامي كه شهادت را براساس فتواي مرجع تقليد خود براي اعدام حسنعلي منصور انتخاب كردند، رژيم طاغوت به قدري از آنها وحشت وهراس داشت كه بعد از مجازات حسنعلي منصور مزدور آمريكا و انگلستان،  به سرعت و مخفيانه آنها را محاكمه و به شهادت رسانيد و خبر اعدام آنها را منتشر نكرد و نگذاشت خانواده آنها شهداي خود را تشيع كنند و در محل دور افتاده اي و در چهار نقطه جداگانه و پراكنده دفن كرد و اجازه سنگ قبر نداد.

 

بادامچيان گفت: خبرنگار كيهان كه آن روز صبح در مراسم اعدام حاضر بود و گزارش مي نويسد، شهداي مؤتلفه اسلامي در آخرين لحظات زندگي كه  با روحيه شاد و پرنشاط و سراسر عبادت و اخلاص به شهادت رسيدند و به لقاء الله پيوستند، اما گزارش خبرنگار كيهان را نگذاشتند چاپ شود، اما 15 سال بعد با پيروزي انقلاب اسلامي مدير مسوؤل كيهان اين گزارش را در اسناد كيهان پيدا كرد و به عنوان يك سند جاودانه براي كساني كه براي خدا كار مي كنند منتشركرد و بسيار هم تأثير گذار بود.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اينكه نام شهداي مؤتلفه اسلامي لرزه بر آمريكا و انگلستان انداخته بود افزود: رژيم طاغوت به قدري از شهداي مؤتلفه اسلامي وحشت داشت كه اگر كسي درزندان و شكنجه گاههاي طاغوت نام آنها را مي برد، بايد تحمل شكنجه مجدد را مي پذيرفت.

 

بادامچيان گفت: شهداي مؤتلفه اسلامي حمايت مراجع تقليد وقت مرحوم آيت الله گلپايگاني، آيت الله مرعشي نجفي، آيت الله خوئي، آيت الله حكيم و آيت الله يثربي را داشت و دكترحسن روحاني نيز يكي از كارگردان هاي تحصن طلاب در منازل مراجع  به حمايت از اين شهدا بود.

 

به گفته وي شهداي مؤتلفه اسلامي جوانمرداني بودند كه ايمان به خداي تبارك و تعالي داشتند و هر مجموعه اي كه ايمان به خداي تبارك و تعالي داشته باشد، خداوند مي فرمايد ما روز به روز هدايت شان را بيشتر مي كنيم.  

 

 بادامچيان يادآور شد: ولي امر مسلمين نائب امام زمان(عج)، حضرت آيت الله امام خامنه اي نيز در باره اين شهدا مي فرمايد، اين شهداي چهارگانه حقيقتا در دوران ظلمات، نور خدا بودند و مصداق نورالله في الظلمات الارض بودند و درخشيدند و فضا و دلها را روشن كردند و راه را براي خيلي ها روشن كردند.

 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عمليات هاي شهداي مؤتلفه اسلامي در اجراي حكم خدا، اگر چه نتيجه زود هنگام نداشت اما دستاوردهاي بزرگي داشت، چرا كه آنها ستارگان و انتخاب شدگاني بودند كه در راه خدا رفتند و راهي را انتخاب كردند كه نتيجه اش حاكميت اسلام در دوران سيطره كفر و استكباربرجهان است.

 

وي افزود: ملت ايران به ويژه نسل جوان كمتر با اين شهدا آشنا هستند و ما وظيفه داريم كساني كه در آن دوران كه به فرمايش امام راحل، دوران و شرايط رعب و وحشت و انزوا و تنهايي و فشار و هجوم دشمنان اسلام بود وارد ميدان مبارزه شدند و به شهادت رسيدند و شهادت آنها كه مانند شهادت اصحاب امام حسين(ع) است را بايد به مردم به ويژه نسل جوان معرفي كنيم.  

 

بادامچيان با اشاره به اينكه، شهداي موتلفه مجاهدان پاكباخته عارفي بودند، گفت: شهيد اماني كسي است كه شهيد رجائي در دوران رياست جمهوري با افتخار مي گويد من و شهيد صادق اسلامي از شهداي هفتم تير، از شاگردان شهيد صادق اماني هستيم.

  

 وي افزود: صادق اماني، انسان پرور و انسان عارف، مجاهد، بيدار وآگاه و انتخابگر و رجايي ساز بود و من كه افتخار شاگردي او را دارم مي دانم او چه انساني بودكه مانند لامپ كه تاريكي را روشن مي كند، وجود انسان هاي مخاطب خود را نوراني مي كرد و اين انسان نوراني است كه رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مصداق نور الله نام مي برد.

 

به گفته وي، شهيدصادق اماني انسان پاك باخته اي كه در خط فقاهت و ولايت و اخلاق وادب و عبادت كم نظير و بي نظير بود و توجه اش به خدا به اندازي زياد بود كه نيمه هاي شب در سلول خودش با خدا راز و نياز مي كرد و از او درخواست هايي داشت.

 

 بادامچيان يادآور شد: شهيد اماني انساني كه عواطف انساني اش هم در عرفان الهي است و هم عارف با عاطفه و با محبت و با اخلاقي بود كه وقتي امام در مهرسال 41 در  برابر توطئه انجمن هاي ايالتي ولايتي فرياد اسلام در خطر است را برآورد،  شهيد صادق اماني و يارانش در مسجد شيخ علي از اولين لبيك گويان به امام بود./1307/202/ب2

ارسال نظرات