۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۳۳۱۳۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تقویت توانمندی داخلی موجب عقب نشینی دشمن می شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آمریکایی ها را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و گفت: آمریکا می‌خواهد ما نوکر دست به سینه‌ آنها باشیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر مسؤولان نظام با مقام معظم رهبری، سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار را راهگشا و اثرگذار دانست و گفت: مسؤولان نظام باید محورهای سخنان معظم له را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 

وی با اشاره تبیین دقیق اهداف و برنامه های دشمنان علیه نظام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام، افزود: رهبر انقلاب هدف دشمن را کم کردن توانایی ملت ایران دانست، یعنی دشمن می‌خواهد ما در پیشرفت‌های علمی و دفاعی به موفقیت نرسیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقام معظم رهبری راه مقابله با توطئه های دشمنان را افزایش توانمندی های داخلی دانستند؛ خاطرنشان کرد: اگر کشورمان در بخش های مختلف به ویژه دفاعی و اقتصادی به توسعه و پیشرفت دست یابد به حتم دشمن نیز از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اقتدار و افزایش توانمندی های داخلی کشور موجب شد دشمن در مسأله هسته ای پیشنهاد مذاکره را به ایران بدهد، تصریح کرد: آنها پیشرفت علمی را در مسأله هسته‌ای دیدند و به ناچار با مذاکره‌ لبخند و دست دادن با ایران دوست شدند که باید از این صلح و دوستی ترسید.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که خباثت و پلیدی آمریکایی ها برای ملت ایران به اثبات رسیده است، تصریح کرد: چه در طول دوران مذاکرات هسته ای و چه امروز که در دوران پسابرجام هستیم آمریکایی ها همواره به دنبال توطئه افکنی و زیاد خواهی بوده اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها هر چه در توان داشتند برای تضعیف جایگاه نظام اسلامی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بالا بردن بنیه‌ علمی و دفاعی کشور، تنها راه‌ حل مقابله با دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: اقتدار کشورمان در بخش های مختلف نمی‌گذارد دشمنان به ما آسیب بزنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تحقق اقتصاد مقاومتی، حل رکود اقتصادی و معضل بیکاری جوانان را از دیگر راه های تقویت رشد و توسعه کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر دولت بتواند در این بخش های ذکر شده موفقیت کسب کند به حتم شاهد حفظ اقتدار و عزت کشور در برابر دشمنان خواهیم بود.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه در طی یکسال گذشته تاکنون واردات از آمریکا بیست برابر شده که جای تعجب دارد، بیان داشت: هدف ملت و دولت باید به سمتی باشد که واردات به حداقل برسد تا اقتصاد کشور روی پای خود بایستد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که واردات بسیاری از کالاهایی که در کشور تولید می شود خیانت بزرگی به تولید کننده داخلی است، افزود: باید تلاش کنیم روی پای خود بیاستیم و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی در جهت حذف پارامتر واردات از سبد اقتصادی کشور گام برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همه دغدغه یک مسؤول در نظام اسلامی باید خدمت به مردم باشد، گفت: اگر مدیری به دنبال رفاه و اشرافی‌گری باشد و غفلت کند، نمی‌تواند در نظام جمهوری اسلامی مدیریت کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، آمریکایی ها را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری در پاسخ به افرادی که تصور می‌کنند با کنار آمدن با آمریکا مشکل کشور حل می‌شود فرمودند؛ کنار آمدن با آمریکا تصور غلط است چون آمریکا می‌خواهد ما نوکر دست به سینه‌ی آنها باشیم.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکا از هر ابزاری برای تنزل جایگاه نظام اسلامی در سطح منطقه و بین الملل استفاده کرده است، افزود: کسانی که همواره به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند بدانند که دولتمردان آمریکایی هیچ گاه از رشد و پیشرفت ایران اسلامی خوشحال نمی شوند.

 

وی با تأکید براین که در برابر آمریکایی ها باید با عزت و اقتدار ایستاد، گفت: اگر ذره ای در برابر خوی استکباری آمریکا کوتاه بیاییم به حتم فشار و توطئه خود را علیه ملت ایران بیشتر خواهد کرد./950/202/ب2

ارسال نظرات