۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۲۱۷

حضور ورزشی استاد حوزه علمیه در جمع جوانان

نيمه شب يکشنبه در فضايي دوستانه و سرشار از نشاط و هيجان، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال به همراه چند تن از روحانيان منطقه اردهال با جوانان دارالسياده علوي در سالن ورزشي نياسر همبازي شدند.
حجت الاسلام مهدي سليماني حجت الاسلام مهدي سليماني حجت الاسلام مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، نيمه شب يکشنبه در فضايي دوستانه و سرشار از نشاط و هيجان، امام جمعه مشهد اردهال به همراه چند تن از روحانيان منطقه اردهال با جوانان دارالسياده علوي در سالن ورزشي نياسر همبازي شدند.

 

حجت الاسلام مهدي سليماني امام جمعه مشهد اردهال در حاشیه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اينکه امام حسين(ع) مي فرمايد مبادرت کنيد به صحت بدن هاي تان، گفت: ورزش به انحاء مختلف موجب صحت و سلامتي بدن و به دنبال آن ايجاد آرامش و امنيت و انجام بهتر امور روزمره و اخلاق خوش مي شود.

 

وي با تأكيد بر اينكه در فضاي پر از فتنه که دشمن به دنبال تخريب اذهان جوانان است، روحانيان بايد منبر را از مساجد به زمين و فضاهاي ورزشي سوق دهند، گفت: يکي از شروط خانواده سالم و خوب، انجام ورزش است که بايد در جامعه و بين اقشار مختلف فراگير شود.

 

حجت الاسلام سليماني اردهالي با بيان اينکه حضور و همراهي روحانيان با جوانان موجب انس و الفت بين آنها و جوانان مي شود، افزود: اين انس و الفت ممکن است از فاصله تريبون نماز جمعه تا صف هاي نماز جمعه ايجاد نشود.

 

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اينکه ائمه جمعه با افراد محدودي ارتباط و رفاقت دارند، گفت: حضور امام جمعه و جماعت در ميدان هاي ورزش در کنار جوانان، موجب کم شدن حُجب کاذب و ايجاد رفاقت و راحتي ارتباط با آنها مي شود.

 

وي با با بيان اينکه در کنار جوانان بودن موجب همراهي اين دو قشر مي شود، تأکيد کرد: ايجاد جَو دوستي موجب راحت دنبال کردن مسائل و شناخت حقايق از سوي جوانان مي شود.

 

حجت الاسلام سليماني با بيان اينکه همسطح قرار گرفتن با جوانان آثار و برکات بسيار ارزنده اي را به دنبال دارد، گفت: اسلام به همراهي و همنشيني مسؤولان با مردم تأکيد مي کند.

 

استاد درس خارج حوزه علميه قم، همچنين با اشاره به اين که بزرگان اسلام با مردم همسفر و همنشين بودند، ابراز کرد: در فضاي پر از فتنه که دشمن به دنبال تخريب اذهان جوانان است، روحانيان بايد منبر را از مساجد به زمين و فضاهاي ورزشي سوق دهند./302/1307/ب1

ارسال نظرات