۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۲۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرم اهل بیت پایگاه دینی و معنوی مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در لرستان حرم اهل بیت(ع) را پایگاه دینی و معنوی مسلمانان بیان کرد و گفت: آماده سازی حرم اهل بیت(ع) وظیفه ای شرعی و خدمت به اهل بیت(ع) است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز، در نشست شورای هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گفت: تبیین و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) نجات بخش است.

 

وی با اشاره به این که پیش از انقلاب اسلامی حکومتی به نام اهل بیت و اسلام ناب وجود نداشت، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا به وجود آمد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، ایران در دنیا به عنوان کشور اهل بیت(ع) و شیعه اثنی عشری شناخته شده است.

 

وی با بیان این که قدرت گرفتن محبان اهل بیت(ع) در کشورهای اسلامی نتیجه شناخته شدن کشور ایران اسلامی در دنیا است، عنوان داشت: حرم اهل بیت(ع) پایگاه دینی و معنوی مسلمانان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی آماده کردن حرم اهل بیت(ع)، این مکان های مقدس برای عبادت، زیارت و توسل را یک وظیفه شرعی خواند و افزود: خدمت کردن در این راه خدمت به اهل بیت(ع) است.

 

وی با اشاره به ساخت درب سرداب حرمین عسکرین(ع) از سوی مردم ولایتمدار استان لرستان، این کار را اقدامی پسندیده خواند و گفت: این امر نیازمند کمک های نقدی و غیرنقدی بیشتری است.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پیش قدم بودن مردم ولایی استان در راستای خدمت به حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: سال گذشته بیش از 10میلیارد ریال برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی مردم لرستان جمع آوری شده است.

 

وی از ارائه و تهیه گزارش عملکرد 10 ساله ستاد بازسازی عتبات و عالیات خبر داد و یادآور شد: ارائه این گزارش در جهت اعتمادسازی و شفاف سازی بین مردم است./9459/202/ب2

ارسال نظرات