۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۳۳۴۳۰
مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان:

اعتماد نکردن به دشمن یکی از اعتقادات رهبر جمهوری اسلامی است

 مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان با توجه به این که رهبر انقلاب اسلامی همیشه به مردم و مسؤولان گفته که به دشمن اعتماد نکنید، گفت: اعتماد نکردن به دشمن یکی از اعتقادات رهبر جمهوری اسلامی بوده که مردم و مسؤولان باید این تفکر را در ذهن خود داشته باشند.
حجت الاسلام صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام یدالله صادقی مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان امروز ظهر در مسجد ملک دینار کرمان، گفت: مردم ریشه دین خود را قوی کنند تا با اندک شبهه ای فریب نخورند.

 

وی افزود: اساس هرکاری به اعتقادات انسان بستگی دارد و زمانی که اعتقادات دین یک نفر قوی باشد و با دلیل دین خود را شناخته باشند، می توانند یک زندگی خوبی را برای خود داشته باشند.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ریشه درخت در دین اسلام به اعتقادات دین اسلام تشبیه شده است، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی یکی از بارز ترین افراد در کشور بوده که اعتقادات خود را قوی کرده که حتی دشمن هم نمی تواند افکار او را تغییر دهند.

 

وی با توجه به این که رهبر انقلاب اسلامی همیشه به مردم و مسؤولان گفته که به دشمن اعتماد نکنید، ابراز داشت: اعتماد نکردن به دشمن یکی از اعتقادات رهبر جمهوری اسلامی بوده که مردم و مسؤولان باید این تفکر را در ذهن خود داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: کشور های غربی در بحث مذاکرات هسته ای به آن چه که روی کاغذ آورده بودند، عمل نکردند، و این موضوع می رساند که اعتماد کردن به دشمن بی فایده اشت.

 

وی ابراز داشت: کلیات دین اسلام همان تنه درخت بوده و زمانی این تنه درخت برگ و میوه خوبی را بوجود می آورد که کلیات دین اسلام را که متشکل از اصول و فروع دین بوده را در زندگی خود رعایت کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان با بیان این که پوست درخت هر زمانی که از بین رود، به جاهای دیگر هم آسیب می رساند، اظهار داشت: حجاب و عفاف دو اصل مهمی هستند که اگر مردم این دو اصل را در زندگی خود نداشته باشند، علاوه بر این که خود را به مردم نشان می دهند، دیگران را هم به واسطه ی بی حجابی از بین می برند.

 

وی با توجه به این که شأن جموری اسلامی ایران این نیست که مردمان او بی حجاب باشند، بیان داشت: زن ها بدانند که مرد ها با تصویر زننده تحریک می شوند به همین دلیل خانم ها سعی کنند که حجاب خود را رعایت کرده و خود را از هرگونه حرامی محفوظ کنند.

 

وی بیان داشت: شاخه درخت در دین اسلام به خمس و زکات تشبیه شده است زیرا زمانی که تمام افراد جامعه خمس و زکات دین خود را بدهند، دیگر در روی زمین فقیری یافت نمی شود.

 

وی در پایان گفت: تمام افراد جامعه بدانند که یک کشور سالم زمانی شکل می گیرد که مردم آن کشور تقوا را رعایت کنند/9707/202/ب3

ارسال نظرات