۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۳۳۵۲۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

قوه قضاییه با جدیت به موضوع دریافت های غیرقانونی مدیران دولتی ورود کند

استاد حوزه علمیه مازندران خواستار برخورد جدی با حیف و میل بیت المال شد و گفت: قوه قضاییه باید با جدیت به موضوع دریافت های غیرقانونی و نامتعارف مدیران دولتی ورود نماید و برخوردی جدی با این افراد انجام دهد.
علی اکبر طلابیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام علی اکبر طلابیان، استاد حوزه علمیه مازندران شامگاه دوشنبه در جشن میلاد امام حسن(ع)، گفت: ویژگی برجسته و بارز امام حسن(ع) اکرام ایتام و نیازمندان بود و در کنار سفره های کریمانه آن حضرت همه افراد متنعم می شدند.

 

وی با تأکید بر تأسی از سیره امام حسن(ع) در رسیدگی به محرومان، افزود: افراد بسیاری در جامعه امروز ما به دلایل مختلف نیازمند رسیدگی و توجه افراد دیگر جامعه هستند و نباید از حال این افراد غافل شد.

 

امام جمعه بابلسر وجود افراد نیازمند و طبقه پایین از نظر امکانات اولیه جامعه را در شان نظام اسلامی ندانست و خاطرنشان کرد: در زمانی که عده ای در جامعه با کمترین امکانات و فشار و تنگناهای اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، خبر دریافت حقوق های چندصد میلیونی جامعه ما را شوکه کرد.

 

وی ادامه داد: مگر اين مسؤولان چند ساعت در روز کار مي‌کنند که بايد به اين ميزان حقوق دريافت کنند، درحالي که بسیاری از کارگران زحمت‌کش و پرتلاش در جامعه ما تنها حداکثر هشتصد هزار تومان در ماه حقوق مي‌گيرند.

 

حجت الاسلام طلابیان خواستار برخورد جدی با این ناعدالتی ها و حیف و میل بیت المال شد و افزود: قوه قضاییه باید با جدیت به موضوع دریافت های غیرقانونی و نامتعارف مدیران دولتی ورود نماید و برخورد شدید و جدی با این افراد انجام دهد.

 

وی با بیان این مطلب که مبارزه با فساد، فقر و تبيض يکي از وظايف اصلی قوه قضاييه است، تأکید کرد: مقابله با ثروت‌هاي بادآورده و طبقه جديد مدیران مرفه با دریافت های عجیب و غریب بايد از الويت‌هاي کاري دستگاه قضا باشد.

 

استاد حوزه علمیه مقابله با گلوگاه های فساد را خواسته مقام معظم رهبری و همه آحاد ملت بیان کرد و گفت: عملکرد دستگاه قضا بايد به گونه‌اي باشد تا مردم در مواجهه با اين دستگاه احساس امنيت کنند و دلشان به عدالت در نظام اسلامی گرم باشد.

 

وی با تأکید بر این مطلب که اختلافات طبقاتی و ناعدالتی نباید در هیچ سطحی از نظام اسلامی باشد، تصریح کرد: این انقلاب و امنیت امروز ما در میان کوره آتش نامنی منطقه ماحصل مجاهدت شهدا و ایثارگران است که جانشان را برای آرمانهای اسلامی این نظام و برپایی عدالت و حمایت از مردم مستضعف تقدیم کرده اند.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به دستور سران سه قوه براي رسيدگي به فيش‌هاي کلان حقوقي، تأکيد کرد: با توجه به فضای ایجاد شده در جامعه و واکنش های گسترده مردمی در خصوص دریافت های بالای برخی مدیران، مسؤولان امر باید به سرعت مردم را از نتایج پیگیری ها مطلع سازند./1313/202/ب2

ارسال نظرات