۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۳۳۵۸۹
در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم صورت گرفت؛

واکنش آیت الله نوری همدانی به اقدام ظالمانه رژیم آل خلیفه

حضرت آیت الله نوری همدانی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم ‌آل خلیفه را محکوم کرد و از مجامع اسلامی خواست به سکوت وقیحانه خود پایان داده و به وظیفه انسانی و اسلامی عمل کنند.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با صدور بیانیه ای سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم و تاکید کرد: از مجامع اسلامی می خواهیم نسبت به این ظلم سکوت را شکسته و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند.

 

متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

باردیگر رژیم آل خلیفه در راستای نوکری آمریکا و ایادی منطقه ای خودش خصوصا عربستان دست به اقدامی خطرناک و به دور از عقل و منطق زد.

 

این رژیم با گمان به این که می تواند با سلب تابعيت آیت الله شیخ عیسی قاسم جنایات خود را در ظلم به شهروندان بحرینی و نقض آشکار حقوق بشر بپوشاند ولی غافل از اینکه طرح چنین موضوعی موجب بیداری مردم بحرین و آشکار شدن ظلم آنها در جهان خواهد شد.

 

ما ضمن محکوم کردن این اقدام حمایت خود را از عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین اعلام کرده و از مجامع اسلامی می خواهیم نسبت به این ظلم سکوت خود را شکسته و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نمایند. ان تنصر الله ینصر کم و يثبت اقدامکم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حسین نوری همدانی

/924/د102/ج

ارسال نظرات