۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۳۳۶۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل:

سازمان تبلیغات، دیده‌بان فرهنگی نظام اسلامی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: سازمان تبلغات اسلامی به عنوان دیده‌بان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکی از بازوان رصدکننده نظام، با رصد وضعیت موجود، هم فعالیت‌های نیروهای خودی و هم نیروهای غیر خودی را درجهت پیشگیری و یا در جهت درمان معضلات فرهنگی در برنامه خود دارد.
عارفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل امروز، در نشست خبری به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی، گفت: یکم تیرماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است.

 

وی اظهار کرد: این سازمان با بدنه نیرومند و انقلابی خود که یکی از نهادهای مردمی فعال دینی محسوب می‌شود، جامعه هدفی بزرگی از جمله روحانیون، مبلغین، فعالان دینی و رابطین نماز دارد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل افزود: به صورت مستقیم و غیرمستقیم کل آحاد جامعه و کل مؤمنین مورد هدف ماهستند و برنامه ریزی‌هایی که در این سازمان صورت می‌گیرد، مربوط به کلیه مردم در زمینه مسایل فرهنگی می‌شود.

 

وی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، ایجاد و تقویت جامعه انقلابی است، یعنی جامعه‌ای که در آن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی برجسته است، روحیه بسیجی و استکبارستیزی دارند و میان شیعه و سنی، یک وحدت و همبستگی عمیق وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی است که از ابتدای تأسیس تاکنون، همیشه اعتلای فرهنگ اسلامی و اشاعه شاخصه‌های اعتقادی در جامعه را دنبال کرده است.

 

حجت‌الاسلام عارفی در پایان با بیان اینکه یکی از کارهای مهم سازمان تبلیغات، منسجم کردن نیروهای مستعد است، افزود: یکی از مهمترین کارهای ما برای آینده، کادرسازی و نیروسازی برای نظام می‌باشد و معمولاً پرسمان‌های جوان و گفتمان‌های دینی که برگزار می‌کنیم در همین راستا است./831/202/ب3

ارسال نظرات