۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۳۳۶۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی مطلوب در استان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه آمادگی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سخنران ویژه روز قدس،آیت الله حسن ممدوحی خواهد بود.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه و ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ابراز داشت: برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس معرف انقلاب و زنده کننده نام امام خمینی (ره) است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: برنامه های ویژه ای برای ایام پیش رو در نظر گرفته شده است، روز یکشنبه مورخ 6 تیر مراسمی جهت گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر ماه برگزار شده و حقوق بشر آمریکایی برای عموم مردم بازخوانی و افشا می شود.

 

سروری تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع برگزار شده و امید است همچون گذشته با شکوه و با حضور گسترده مردم متدین کرمانشاه برگزار شود.

 

وی اظهار داشت: سخنران ویژه روز قدس آیت الله حسن ممدوحی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود، برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه بیانگر تداوم آرمان های امام راحل و نشان دهنده اتحاد مسلمانان است بلکه سبب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با انتقاد از تبلیغات نامناسب در سطح شهر عنوان داشت: در این ایام باید تبلیغات محیطی مناسبی صورت گیرد و فضای شهر به تناسب ایام ماه مبارک رمضان و مناسبت های پیش رو مزین شود اما متأسفانه در حال حاضر شاهد تبلیغات نامناسب و سخیف در سطح شهر هستیم.

 

سروری بیان داشت: مسؤولان مربوطه باید هر چه سریع تر نسبت به اصلاح تبلیغات محیطی اقدام کنند و این تبلیغات را با محوریت مباحثی همچون امر به معروف و نهی از منکر، روز قدس، رمضان و دیگر مباحث مرتبط دینی و اخلاقی پوشش دهند.

 

وی خواستار تکریم خانواده های شهدا در ایام ماه مبارک رمضان شد و گفت: در این ایام باید با سرکشی از خانواده شهدا به گرامیداشت مقام شامخ شهدا خصوصأ شهید قاضی و شهید آقایی پرداخته شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر در سال جاری در محل مقابل شرکت گاز تا چهارراه بسیج برگزار می شود./857/202/ب3

ارسال نظرات