۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۳۳۷۴۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

خداباوری شاه‌ کلید حل مشکلات کشور است

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان غربی تقوا و خداباوری را شاه‌ کلید حل مشکلات کشور اعلام کرد و گفت: اگر در مجموعه ‌ای معنویت و تقوا رواج بیشتری داشته باشد به همان اندازه راندمان آن مجموعه افزایش خواهد داشت.
امام جمعه ارومیه در دیدار رییس کل دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عصر امروز در دیدار رییس ‌کل دادگستری و جمعی از مدیران و مسؤولان دستگاه ‌های قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: ترویج مباحث اخلاقی در قوه قضائیه به ویژه برای کارکنان می‌ تواند بازدهی این افراد را در امر پاسخگویی به نیازهای مردم بیشتر کند.


وی با اشاره به تعداد بالای پرونده‌ های قضایی در استان، افزود: قضات باید پرونده را به ‌دقت مورد مطالعه قرار دهند و اگر رأی قاطع در این پرونده‌ها ارائه شود، قطعاً خشنودی مردم را در پی خواهد داشت.


امام ‌جمعه ارومیه از دادگستری به عنوان مأمن ویژه برای مردم یاد کرد و افزود: رأی صادره در محاکم قضایی می‌تواند امید و نشاط را برای مردم و جامعه همراه داشته باشد.


وی همچنین تقوا و خداباوری را شاه‌ کلید حل مشکلات کشور اعلام و خاطرنشان کرد: اگر در مجموعه ‌ای معنویت و تقوا رواج بیشتری داشته باشد به همان اندازه راندمان آن مجموعه افزایش خواهد داشت.


در ابتدای این دیدار، توکل حیدری، رییس دادگستری آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان ارائه کرد./202/936/ب1

ارسال نظرات