۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۳۳۸۱۰
رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان:

قرآن کریم منشور جامع تحقق سبک زندگی اسلامی است

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان گفت: قرآن کریم مهم ترین منبع فیض الهی برای سبک زندگی اسلامی به شمار می آید که ضرورت دارد انس و الفت شایسته ای با این کتاب نورانی داشته باشیم.
رییس اوقاف لاریجان قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رمضان شجاعی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر ساله با حضور قاریان مصری برگزار می شود، گفت: امسال با توجه به هماهنگی صورت گرفته، استاد علی محمود الشمیس قاری بین المللی مصری در لاریجان تلاوت قرآن می کند.

 

 وی افزود: این قاری مصری در سوم تیر ماه و از ساعت 22 در مسجد ولی عصر (عج) گزنک و 22:30 در جوار امام زاده ابراهیم(ع) گزانه تلاوت قرآن دارد.

 

حجت الاسلام شجاعی اظهارداشت: بهره گیری از فرهنگ قرآنی زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است که ضرورت دارد در این راستا کوشا باشیم.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان تصریح کرد: قرآن کریم بهترین هدایت کننده سعادت بشری است که انسان می تواند با تمسک به آن در مسیر خوبی ها و تعالی قرار گیرد.

 

وی با بیان این که ترویج قرآن کریم و مفاهیم والای آن برکات ارزشمندی دارد، گفت: نیاز است از قرآن کریم استفاده شایسته ای داشته باشیم که دستورات و تعالیم والایی برای ابعاد مختلف زندگی انسان دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان اظهارداشت: قرآن کریم مهم ترین منبع فیض الهی برای سبک زندگی اسلامی به شمار می آید که ضرورت دارد انس و الفت شایسته ای با این کتاب نورانی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: این هدیه الهی که نماد بارز هویت بخشی در ماه مبارک رمضان برای بندگان است باید به عنوان منشور جامع سبک زندگی در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان بیان داشت: قرآن محوری و تلاش همزمان برای رشد جامعه و فرد و نیز محوریت رضایت خدا بر همه رضایت ها و اصلاح نفوس جامعه، از مهم ترین آثار ماه مبارک رمضان  بر ارتقای سبک زندگی اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب وابستگی فرهنگی به خارج و ولنگاری فرهنگی در داخل است  که بارها نسبت به آن هشدار دادند.

 

حجت الاسلام شجاعی با بیان این که ضرورت دارد رهنمودهای مقام معظم رهبری را به بهترین نحو ممکن در جامعه عملی کنیم، گفت: تحقق منویات رهبری انقلاب برکات و دستاوردهای ارزشمندی داشته و نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی، افزود: دشمن از طریق وابستگی فرهنگی سبک زندگی ما را هدف قرار داده و قصدشان از بین بردن سبک زندگی اسلامی است.

 

وی اظهارداشت: دشمنان با تشکیل کمپین‌های بی ‌حجابی و روزه‌ خواری می خواهند ولنگاری فرهنگی را در جامعه رواج دهند که نیاز است هوشیار و دقت لازم را در این عرصه حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام شجاعی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) زمینه ساز سعادت انسان می شود، گفت: می توانیم در پرتو بهره گیری از آیات نورانی قرآن کریم و مفاهیم والای دینی به مراتب ارزشمندی دست پیدا کنیم./1314/203/ب2

ارسال نظرات