۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۳۳۸۹۲
مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان خبر داد؛

راه اندازی اتاق گفتمان هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری خوزستان

مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان از راه اندازی اتاق گفتمان هنر انقلاب اسلامی برای اعتلای هنر انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف هنری خبر داد.
گفتمان انقلاب اسلامي

محمد محمدزاده، مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت اعتلا فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: روابط عمومی حوزه هنری خوزستان در جهت اعتلا فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و تجلی بیشتر کارکرد هنر در عرصه های گوناگون فرهنگی و هنری اقدام به تشکیل اتاق گفتمان هنر انقلاب اسلامی کرد.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان گفت: تشکیل اتاق گفتمان هنر انقلاب اسلامی برای ایجاد بستری مناسب در راستای تعامل بیشتر هنرمندان است.

 

محمدزاده خاطرنشان کرد: بهره مندی از نظریات کارشناسی و انتقادات و پیشنهادات هنرمندان و فعالان عرصه های مختلف هنر انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف هنری، برای پیشبرد و اعتلای این هنر از دیگر اهداف تشکیل این اتاق می توان به شمار می آید.


این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: نخستین نشست گفتمان هنر انقلاب اسلامی با حضور سرپرست حوزه هنری خوزستان در محل روابط عمومی حوزه هنری استان و با پرسش هایی پیرامون هنر انقلاب اسلامی و کارکردهای آن در حوزه فرهنگ و هنر برگزار شد./9456/303/ب2

ارسال نظرات