۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۳۳۹۴۲
مدیر حوزه علمیه در قزوین:

هدف اصلی حوزه های علمیه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است

مدیر حوزه علمیه در استان قزوین گفت: تعامل و ارتباط بین حوزه علمیه و صدا و سیما مهم و با اهمیت است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه در استان قزوین عصر امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین گفت: تعامل و ارتباط بین حوزه علمیه و صدا و سیما مهم و با اهمیت است.

 

حجت الاسلام عباسی با قدردانی از برنامه شمیم سحر که در ایام سحر ماه مبارک رمضان پخش می شود ابراز کرد: یکی از  برنامه های مهم و تأثیرگزار امسال در شبکه استانی برنامه شمیم سحر بوده است.

 

این کارشناس حوزوی در ادامه با اشاره به برنامه شمیم سحر افزود: این برنامه با حضور  کارشناسان حوزوی در این برنامه انجام شده و بسیار  تأثیر گزار و ارزشمند  بوده  که  باید  از مجموعه  و عوامل این برنامه قدردانی  نماییم.

 

برگزاری یادواره شهدای مدرسه صالحیه

وی در ادامه اضافه کرد: باید بر تعامل سازنده بین این دو نهاد در عرصه های مختلف به ویژه برگزاری یادواره شهدای مدرسه صالحیه قزوین اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

 

مدیردحوزه علمیه قزوین به وظیفه اصلی صدا و سیما در عصر کنونی اشاره و عنوان کرد: صدا و سیما به تعبیر بنیانگذار نظام  مقدس جمهوری  اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) یک دانشگاه بزرگ محسوب شده و آن چه که امروز در این دانشگاه مشاهده می کنیم، این  است که توانسته‌ایم منویات امام خمینی(ره) و مقام  معظم رهبری را عملی کنیم.

 

استان قزوین رتبه اول شهدای روحانیت را دارا می‌باشد

حجت الاسلام  صفی خانی  هم در این  دیدار  به  شهدای  طلاب و روحانی  در استان  اشاره  و بیان کرد:  استان  قزوین  از نظر  تعداد شهدای  روحانیت  در استان  رتبه اول  را دارا  است.

 

وی در پایان گفت: در  این رابطه  انتظار  ما  از  شبکه  استانی این است که بتوانند شهدای  روحانیت استان را به مردم  به خصوص نسل نوجوان و جوان از طریق این شبکه به مردم بیشتر  بشناسانند که گام مهم در این زمینه برگزاری یادواره شهدای مدرسه صالحیه می باشد./853/202/ب3

ارسال نظرات