۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۳۴۰۳۸
از سوی ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم پاکدشت؛

زمان تشییع شهدای مدافع حرم اتباع پاکدشت اعلام شد

برنامه های تشییع و بزرگداشت شهدای مدافع حرم اتباع پاکدشت از سوی ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم پاکدشت اعلام شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، برنامه های تشییع و بزرگداشت شهدای مدافع حرم اتباع پاکدشت شب گذشته از سوی ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم پاکدشت اعلام شد.

 

شهیدان غفور و عبدالله جعفري و اسدالله يوسفي روز جمعه 4 تيرماه سال جاري بعد از نماز جمعه از مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت به سمت میدان معلم این شهر تشییع می شوند.

 

سپس بعد از مراسم تشییع، مراسم تدفین شهیدان غفور جعفري و اسدالله يوسفي در گلزار شهدای ده امام پاکدشت و شهید عبدالله جعفري در گلزار شهدای شريف آباد پاکدشت تدفین می شوند.

 

مراسم بزرگداشت شهیدان غفور جعفري و اسدالله يوسفي در روز دوشنبه هفتم تير ماه ساعت 21:30 در پاکدشت، ميدان ساعت، بلوار جنوبي شهيد قمي، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود.

 

ضمنا مراسم دیگری برای بزرگداشت شهید عبدالله جعفري روز سه شنبه هشتم تيرماه ماه ساعت 21:30 در مسجد جامع شهر شريف آباد شهرستان پاکدشت اجرا می شود.

 

گفتنی است این سه شهید بزرگوار که از برادران افغانستاني ساکن پاکدشت هستند چند ماه گذشته از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده بودند که سرانجام بعد از ماه ها درگیری با نیروهای تکفیری در استان حلب به فیض شهادت نائل گردیدند.

 

این گزارش حاکی است، شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت تا امروز به 26 نفر میرسد./203/804/ب1

ارسال نظرات