۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۰۸۲
رییس مدرسه علمیه دورود خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه فارغ التحصیلان سطح دو

رییس مدرسه علمیه دورود از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه طلاب استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ترویج فعالیت‎های قرآنی برگزار می شود.
دوره اموزشی

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب حوزه های علمیه خواهران لرستان می توانند در دوره آموزشی تربیت مربی قرآن شرکت کنند.

 

وی با بیان این که دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود برگزار می شود، افزود: طلاب فارغ التحصیل سطح دو می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

رییس مدرسه علمیه خواهران دورود با بیان این که دوره آموزشی تربیت مربی قرآن به مدت 12 روز برگزار می شود، گفت: طلاب فارغ التحصیل پس از ماه مبارک رمضان می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته علوم قرآنی کشور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام الهی نژاد با بیان این که پس از برگزاری این دوره آموزشی برای طلاب گواهی نامه پایان دوره صادر می شود، اظهار داشت: پس از پایان دوره طلاب می توانند در مناطق تبلیغی و با حضور در مهدکودک  در این عرصه فعالیت داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مبلغان خواهر در مناطق تبلیغی با توجه به گروه سنی مخاطب صورت می گیرد.

 

رییس مدرسه علمیه خواهران دورود ترويج و تعميق فرهنگ غني قرآن كريم و انس با قرآن در جامعه را از اهداف کلی برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن بیان کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در این دوره آموزشی مربیان با مبانی کلی آموزش روخواني و روان خواني قرآن كريم و فنون و مهارت‌هاي عمومي كلاس داري آشنا می شوند./9459/302/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات